Geen zin om het goed te maken?

Oké, dit klinkt misschien heel raar. Maar ik heb ruzie met twee vriendinnen en ik heb ruzie met een (nu niet meer)vriend en het komt alledrie een beetje door mijn eigen schuld. Tenminste, niet helemaal natuurlijk. Maar gedeeltelijk. Vooral van die vriend, want ik heb geheimen doorgelult, maar het rare is… het kan me niet schelen. Ik word gek van alles om me heen, de mensen de problemen, ik ben fucking ziek, waardoor het me ff niet kan schelen wat mensen van me denken en geen zin heb om moeite te doen, plus dat die vriend een vriendin van me heeft gebruikt en die 2 andere vriendinnen zijn gewoon irritant. Maar hebben jullie dus ook wel eens dat jullie alles zo zat zijn dat jullie geen zin hebben om aardig te doen/het goed te maken? Of ben ik gewoon een bitch?

Ja hoor, dat heb ik ook wel eens :wink:
Dat ik denk van; ‘jezus mens, laat me nou eens met rust, ik heb al problemen zat’.
Eigenlijk heb je dan gewoon even tijd nodig voor jezelf, even niet aan een ander denken…

Inderdaad. Je kan het nog altijd goed maken als je je wat beter voelt. :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook wel eens. Alleen ben ik nooit ziek.

dubbelpost

Dat heb ik ook wel eens ja.

Daar heb ik nu ook last van (A)

Je bent helemaal geen bitch, vindk.
ik heb dit ook wel eens, je hebt het dan zo druk met andere dingen dat het je eigenlijk niet veel boeit (net zoals jij schreef)
De laatste tijd maakt het me ook geen reet meer uit wat anderen van me denken , dan denk ik vaak “life is a bitch & everyone dies”
Lekker pessimistisch, cru en grof, maar ik heb wat beters te doen dan mezelf druk te maken in zoiets. -haha, ik klink wel een echte trut-

Je bent geen bitch, het is normaal.

wauw, je beschrijft mijn probleem bijna helemaal (:
:rainbow_flag:

Ja, ik heb ook wel eens dagen dat het me allemaal even geen drol kan schelen, maar als iedereen zo zou denken, zou de wereld een flop worden.
Ik hoop maar dat het een periode is voor je, want het leven heeft genoeg mooie dingen om wel van te genieten.
Dat je nu ruzie hebt is even minder, ondanks dat het je niets kan schelen.
Maar over een tijdje heb je niemand meer en dan wordt de realiteit hard dat je dus niemand meer hebt. Dus komt tot rust en praat het uit, want vrienden heb je nodig.

Dank jullie wel voor de reacties. Gelukkig maar, begon me al een beetje een trut te voelen.

Nog een vraagje, even offtopic, ik heb een geheim doorgelult, maar dat kwam omdat die jongen een vriendin van mij echt een beetje gebruikte. Maar toen kwam hij erachter en heeft hij gezegd dat ik niet te vertrouwen ben en alles, en dat ik alles doorlul en alles en nu is hij helemaal kwaad en is het allemaal mijn schuld. Vinden jullie het in mijn geval gemeen om een geheim door te lullen? Want hij gebruikte dat meisje weetje…

Het ligt eraan, aan wie je het hebt doorverteld.
Is het alleen aan dat meisje, dan kan ik me er in vinden dat je er goed aan gedaan hebt haar dit te vertellen.
Heb je in 't algemeen zitten rondbazuinen, dan kan ik me voorstellen dat hij zich verraden voelt door jou.
Om van zijn kant dan zo flauw te reageren is als eerste reactie logisch, maar later kinderachtig en flauwekul.

Whoa, ja. Heb ik ook weleens gehad. Ik was een keer boos op mijn vriendin en toen wilde ik haar twee maanden niet meer zien en had ik haar echt bijna de grond in geboord. Maar goed uiteindelijk ben ik er toch achteraan gegaan en nu is alles wel weer goed :relieved:

Nou, ik heb het alleen tegen dat meisje gezegd, maar het ligt nogal gecompliceerd, want het is half zijn ex, half zit hij nog met haar.

Dat heb ik zegmaar altijd.

Waarom on earth zou ik mijn aandacht besteden aan mensen die alleen maar probleemdragend zijn. Ze zijn dat dus echt niet waard x3

En ik heb altijd iets van “whatever” als mensen doorzeuren, want ik denk gewoon “ja ooit ga jij ook lekker dood”.

Wat kom ik toch vriendelijk over nu xD

Hahahaha!

Ik word ook gek van mensen die constant over hun problemen zitten te zeiken. Vooral als het dan nog van die onzinnige problemen zijn, dat het gewoon lijkt of ze maar iets verzinnen zodat ze weer iets te zeiken hebben. Op een gegeven moment heb ik dan ook echt zoiets van: mens, hou nou godverdomme je smoel, en maak je leven zelf leuk, als je het toch zo kut hebt. Laat mij met rust iig… :astonished:

Dus nee, je bent geen bitch hoor :angel:

Thank you!