geen zin meer, wat doe ik fout??

Hoi iedereen,

een tijdje terug had ik al een topic aangemaakt omdat ik mijn vriend waar ik 2 jaar mee samen ben, enkele profielen had aangemaakt op sexdatingsites.
Daar is hij na een grondig gesprek mee gestopt, ik kijk mijn internet geschiedenis geregeld na en zie er niets meer tussen staan dat niet kan of dat hij op dat soort sites zijn tijd zou besteden.
Maar nu heb ik weer een probleem en ik weet echt niet wat ik fout doe.
Hij is al geen romantisch type dus het uit zichzelf knuffelen of kussen of gewoon af en toe eens aanraken zit er niet echt in.
Maar nu sinds kort wil hij niet meer vrijen we zijn 2 jaar samen en 1 keer in de 2 weken is veel.
Ik vraag het vrij veel maar nooit gaat hij over tot actie.
We deden het paar maanden terug bijna iedere dag en nu zo goed als niet meer
Ik wil nu al niet leven als een getrouwd koppel dat 20 jaar samen is om het zo te zeggen.
Wat moet ik toch doen :cry:
Sexy lingerie en het initiatief nemen helpt niet trust me…
Ik heb al eens gevraagd of het aan mij ligt of er een probleem is, 1 keer zei hij bij een ruzie dat het komt omdat hij van mij heeft moeten breken met zijn ouders (een heel erge ruzie mee gehad en die herstel je niet bij 1,2,3 want ze is gewoon te erg) en dat hij pas terug zal vrijen als we naar hen gaan.
Maar dan heb ik hem gevraagd of hij vrijen dan niet in eerste instantie deed voor de liefde en intimiteit die we dan hebben en dus dat hij mij niet meer graag ziet.
Please help! ik voel me echt enorm eenzaam nu ook.
Ik heb niemand meer om intiem mee te zijn en ik mis dat enorm ookal heb ik een relatie :cry:

Hij heeft van jou moeten breken met zijn ouders?
Ik denk dat jullie situatie best gecompliceerd is en wij daar niet zoveel aan kunnen doen.

Hij heeft het toen ook gedeeltelijk uit zichzelf gedaan maar nu geeft hij mij de schuld van alles :cry:

Wat een lastige situatie is dit. Wat is zijn reactie als jij hem uitlegt dat je je zo alleen voelt etc?

Probeer eens veranderingen waardoor het weer spannend wordt.

Of juist doen alsof jullie net 2 weken iets met elkaar hebben. Dus je weer uitsloven als je elkaar ziet en heel lief voor elkaar doen.
Als je dit probeert, laat dan even weten of het werkt. Ik ken het namelijk van tv en ik ben benieuwd of dit werkelijk werkt of dat ze het zomaar hebben verzonnen omdat het leuk klinkt.

heeft je vriend zelf geen behoefte an sex ofzo dan :S? lijkt me onwaarscheinlijk

Vind het maar een lastig verhaal, want wij kunnen je zoals al gezegd niet echt veel helpen als er zo’n complexe situatie achter zit (dat hij heeft moeten breken met zijn ouders). Maar los van dat moet ik zeggen dat ik vind dat jouw vriend je echt niet goed behandelt… Eerst al die seksdatingsites (waarvan je niet eens zeker kan weten of hij daar niet meer op zit, want hij kan gewoon zijn geschiedenis wissen?) en dan je op zo’n manier manipuleren vind ik nogal laag.

Gisteren in bed zei ik dat ik me alleen voel hij knuffelde mij (eindelijk) en viel direct in slaap…

Ik wil gerust me terug uitsloven zoals ik deed toen we 2 weken samen waren probleem hij woont bij mij dusja ik zie hem iedere dag en ik denk dat daar net het probleem zit hij vindt mij te vanzelf sprekend…

Gisteren heb ik me erg uitgesloofd voor hem, hem echt proberen opwinden enzo.
Resultaat: na 5 minuten ofzo werkte ‘hij’ niet meer als je begrijpt wat ik bedoel…

hij kan een laag libido hebben of erectie problemen.

hij kan er ook gewoon echt mee zitten dat hij zn ouders niet vaak meer spreekt. (of niet) misschien toch een keer langs gaan…

of anders, ga zo terug doen. ‘doe hem na’ dus ook vrij weinig moeite, kijken hoe hij dan zal reageren en of die zal vragen wat er is enzo… Ik weet zeker dat als hij nog van jou houdt, dat hij zo’n afstandelijk gedrag best vervelend gaat vinden, daar word je niet vrolijker van…

Volgens mij is hij niet meer verliefd op je ofzo, eerst op sexdatingsites gaan en dan niet meer sex willen met jou? Ok dan

Ik vind het lastig om hier iets over te moeten zeggen. maar als ik dit zo hoor zou ik zeggen dat je toch wel meer verdient dan hoe je vriend je behandeld…