Geen zin in seks

Ik heb de laatste tijd echt geen zin meer in seks, niet omdat ik niet opgewonden ben, maar meer omdat ik weet dat zijn ouders het kunnen horen als ik geluid maak en ik dat niet relaxed vind :’) In heb begin was de seks top en genoot ik er ook echt van, maar toen zijn ouders tegen ons zeiden dat ze alles kunnen horen en of we niet snachts stil kunnen zijn is de zin in één klap verdwenen. Ik vind het heel vervelend om me in te houden tijdens de seks (wat wel altijd moet), waardoor ik het gewoon echt niet meer leuk vind en ik er ook geen zin meer in heb. Ik heb eigenlijk liever geen seks dan dat ik me in moet houden. Mijn vriend vroeg mij ook al of ik het wel leuk vond, en dat ik het aan moet geven als ik liever geen seks wil. Mijn vriend weet dat ik het niet fijn vind dat zijn ouders daar liggen, maar zegd dat ze pech hebben en ik gewoon moet doen alsof ze er niet zijn. Hij houdt zelf ook totaal geen rekening met ze zegmaar :’) Ik heb zelf gewoon het liefst geen seks als ik daar ben en alleen als we hier zijn, maar dat vind ik ook weer lullig voor hem omdat hij er wel altijd erg van geniet. Als ik bij mij thuis ben met mijn vriend is de seks meteen een stuk beter, omdat ik weet dat niemand ons hoort. Alleen, ik ben eigenlijk bijna altijd. (dat heeft z’n redenen)

Oke dit klinkt echt heel stom, ik weet het. Ik zit er alleen echt mee… Ik hoop niet dat jullie me te hard uitlachen :’) En ja, je kunt wel steeds elke avond seks in de auto hebben ergens in een bos omdat niemand het hoort dan maar dat lijkt me ook weer een beetje lastig :’) Moet ik maar steeds gewoon seks hebben en me vreselijk in houden en blij zijn als het voorbij is, alleen seks hebben bij mij thuis, ik weet het echt niet pff…

Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand mij kan horen, en vooral als er dan wat van gezegd is zou ik al helemaal niet fijn vinden. Hmm, ik zou er goed over praten. En desnoods zorgen dat je wanneer je het gaat doen ofzo zorgt dat er niemand thuis is [maar dat gaat lastig want je plant natuurlijk niet altijd wanneer je het gaat doen]. Lastige situatie, zie dit maar als een up!

Ik begrijp je precies! Ik heb dit ook met zijn zussen, heel genant. Maar is stille of bijna stille seks geen idee? En zijn zijn ouders altijd thuis? En je anders gewoon overheen zetten, het is maar seks.

Zijn moeder is helaas echt altijd thuis…

@garapoesje; Vreselijk ja, uugh. Jawel, we hebben nu ook seks maar ook al ben je stil met de geluiden die uit je mond komen zegmaar (whaa klinkt raar) dan moet je nog oppassen dat je niets hoort. Wij hebben een tweepersoons matras op de grond, wat het plafond is van zijn ouders. Je hoort alles dus :’)

Lijkt me vervelend! Ik begrijp je hoor! Kan je niet een kussen voor je mond houden, of in een laken bijten ofzo? Klinkt mss wat gek, maar zodat je je “lawaai” wat dempt? Zonder zelf stiller te moeten zijn? Misschien een stom idee, sorry :flushed: