Geen zin in seks

Hallo ik ben een meisje van 18, en ik heb een relatie. Op het begin van mijn relatie deden het we redelijk veel. Wat ik denk normaal is, experimenteren enzo. Maar na 2 jaar heb ik er helemaal geen zin meer in. Ik ben nog wel aangetrokken tot mijn vriend. Ik zie hem enorm graag. Maar ik heb gewoon geen goesting meer, mijn vriend probeert alles al romantischer te maken maar toch helpt dat niet zo veel. Hebben jullie misschien raad voor me, of zijn er nog meisjes die dit meemaken?

Ga verschillende/nieuwe dingen experimenteren bij elkaar

Door voorspel krijg je ook geen zin?

-

Probeer nieuwe dingen, spannende standjes, extreme dingetjes, dat maakt het weer spannend, opnieuw experimenteren.

Jawel dat wel, maar gewoon de stap zetten voor hem toe te laten lukt me niet altijd. Terwijl ik dat ergens diep van binnen wel wil, maar iets houdt me tegen. Ik heb periodes dat het lukt en dan gaat het weer super goed tussen men vriend en mij, en daarna gaat het weer niet. Maar we praten er wel goed over, dat is toch al positief :wink: maar ik zit ook met stages enzo, dus het kan wel zijn dat het aan de vermoeidheid ligt ofzo…

Ik heb hier ook last van… Ook 2 jaar relatie. En af en toe gewoon ook dat we al seks hebben en ik zoiets heb van.
“Ouwe, heb hier zo geen zin in schiet op” maar doe 't dan voor hem.
Maar het helpt bij mij wel als hij echt lang aan me zit en op me geilt enzo … Dat vind ik fijn.

Ben al blij dat ik niet de enigste ben die dit heeft dan!
Ja, het is gewoon altijd de moeite om er aan te beginnen snap je, daar kijk ik ook altijd zo tegen op…
Als we bezig zijn kan ik er wel van genieten hoor, daar niet van!
Mijn vriend en ik kunnen er wel goed over praten, ik weet niet of jij en je vriend dat kunnen,
maar dat doet toch wel goed als je dat kan!

ik herken het inderdaad ook

nu doet hij heel rustig aan, gewoon knuffelen en kusjes geven zodat ik niet gelijk denk o die wilt sex (haha beetje raar uitgelegd)

daar naast werkt muziek bij mij heel goed, dan zet ik mijn gedachten op de muziek, waar door ik dus los laat dat ik van te voren al geen zin heb.

misschien een tip :slightly_smiling_face:

Mijn vriend doet ook rustiger, maar hij is eigenlijk een die altijd zin heeft in seks, en ik juist niet… En misschien door dat hij er ook vaak achter vraagt dat ik al zoiets heb van ’ ohnee hij gaat het weer vragen’ en dat ik automatisch dan al geen zin meer heb… Maar we hebben er over gepraat en het lukt wel :slightly_smiling_face: en oh dankje voor de tip!

ik heb er ook vet veel last van maar ik heb ook nog niks er op gevonden …. --’ me vriend word er gestoord van ;p

Dit herken ik idd ook wel, het is af en toe eens dat ik écht zin heb. Maar wat jij ook zegt, ik heb nu ook stage, werk er af en toe nog bij, dus ik ben gewoon kapot na zo’n week. Dan heb ik geen zin meer in dat gefriemel, hahaha. Maar ik vind het ook erg vervelend, vooral voor hem.

Inderdaad, + sexy ava

Ik zit in een 5 jarige relatie en mijn vriend had een jaar geleden erg last van ¨geen zin hebben¨. We hebben het in totaal misschien 5 keer gedaan dat jaar. Dat was echt weinig. Maar heb kwam door vermoeitheid van zijn werk. We hebben erover gepraat vaak dus dat was wel ok. Maar soms heb je zoń periode. Beste is de zin er zelf weer in brengen. Dat is wat mijn vriend had gedaan. En een tijdje later ging alles weer goed. :wink:

Ik heb ook precies dit. Ik heb er gewoon nooit behoefte aan.
M’n vriend probeerd van alles maar ja… ik krijg er gewoon geen zin van. En dat ligt er niet aan hem, of dat ik hem niet aantrekkelijk vind ofzo. Het lijkt wel gewoon alsof ik ‘uit’ sta. Ook heb ik altijd zoiets van ‘ik doe liever iets nuttigs dan dit’ . Haha.
Nu moet ik ook wel zeggen, het afgelopen jaar heb ik een paar schimmelinfecties gehad en ik had altijd zo’n verschrikkelijke pijn. elke fucking keer. Nu ben ik naar de gyneacoloog geweest en heb ik een cremetje gekregen en dat helpt wel maar ja. gewoon nooit zin. wil alleen maar knuffelen enzo.

Edit: ik ga die tip van muziek aan ook is proberen!
En ik ben blij dat ik niet de enige ben haha…

Probeer weer tegen elkaar te doen zoals aan het begin van de relatie.

Nee dat heb ik ook, ik vind hem heel aantrekkelijk, maar gewoon de zin is er nooit… Ma mijn vriend begint dan wel aan zichzelf te twijfelen, of hij nog wel goed genoeg is, is hij niet aantrekkelijk genoeg… En dat vind ik dan erg voor mijn vriend… Maar gelijk overlaatst waren we fijn naar de cinema geweest en toen we terug kwamen had hij allemaal kaarsjes aanstaan op zijn kamer, deken op de grond, en had hij mooie muziek opstaan… En dat vond ik wel romantisch dat ik alles even vergat en zonder probleem seks had eigenlijk… En haha ik dacht ook dat ik de enigste was die dat had, fijn om er met andere over te praten wel! Merci allemaal!

Dat kan liggen aan stress, onzekerheid of zelfs je anticonceptiepil. Aan dat laatste kan je weinig doen, maar misschien moet je het idd een kans geven als je vriend je probeert op te winden. Ik heb hetzelfde probleem gehad door stress met school, ik nam geen initiatief, maar ik probeerde het en achteraf had ik daar nooit spijt van :slightly_smiling_face: