Geen zin in leren

Nutteloos topic maar heb écht geen zin om duits (morgen so) en wiskunde te leren (morgen pw)

Hebben wel meer mensen last van denk ik zo.

ik zou toch maar gaan leren als ik jou was succes daarmee, en als je niet gaat leren succes met het ‘‘aan je ouders vertellen over je onvoldoendes’’

:wink:

Ik heb morgen economie pw … maar heb ook geen zin om te leren …
Heb al genoeg gedaan vandaag … Ghehe (A)

Ik ben bezig met m’n profielwerkstuk. Mja veel succes met het leren nog! :stuck_out_tongue:

ik heb toetsweeek :S ( noujaa bij ons doen ze dit alleen wel in 3 dagen :stuck_out_tongue: )
vnadaag eerste toets gehad & meteen verkloot :expressionless:
& nu moet ik eigenlijk dutis & eco leren voor morgen maar daar hebik dus ook echt geen zin in :S
nog succes met leren he :wink:

Ik heb ook toetweek, ik heb maar drie toetsen maar toch… en ik heb ook geen zin om te leren

Dan leer je niet. Of gewoon om 00.00 uur pas… als er niks beters te doen is.
Doe ik ook altijd… gewoon lekker uitstellen :stuck_out_tongue:

Ik heb net alles zitten opschrijven wat je allemala moet weten voor toets nederlands morgen, 2 UUR bezig geweest, 8 KANTJES volgeschreven. Ja hoi. Nu moet ik ze ook nog allemala leren. weer 2 uren. :expressionless:

uitstellen, doe ik idd ook altyd (A)

Ik heb geschiedenis en Frans1,2 morgen. Bahbah!

Haat aan geschiedenis <_<
Snap er toch niks van, hoeveel ik ook leer…

dat had ik met bio xD, maar thank God ik heb geen bio meer

Inderdaad! Echt! En het is zoooooveel.

geschiedenis is ook meer begrijpen :stuck_out_tongue: Ik haal altijd 5,7 ofzo xD Ik had wel vorige keer een 5,9 gehaald zonder te leren (: maarja kleer dus wel altijd en ik stel heel soms een uurtje uit maar ja kweet stuudje anders word k volgende dag boos omezelf als k heb verpes alleen omdat k bijv op girlscene wou ff en msn xD

buuhh moet nu nog (om half twaald dus ja) twee deelvragen voor bio maken… moet nog beginnen en alles
kutzooi

heb ik ook last van, het jaar is net begonnen maar ik denk dat ik te lang geluierd heb want heb ook totaal geen zin in leren en huiswerk enz :S

morgen theorie examen… ik schijt hem minder hahaha:cry:

Ik moet godsdienst leren!! Ook geen zin in!! <_<

ik ook lb en bv -.-