Heyhey,
Je kent het vast wel: die periode waarin je weet dat je weer naar school moet, je ‘nieuwe’ klas ziet, etc. Afgelopen jaar heb ik echt een rotklas gehad, en heb er dan ook alles aan gedaan om dit jaar niet bij ze te zitten. Helaas is dit wegens roostertechnische redenen niet gelukt, en zit ik bij een groot deel van mijn oude klas + een beetje toevoeging. Dat is dus al een van de redenen dat ik geen zin heb.
De 2e reden is dat ik, naar mijn idee, niet echt geliefd ben. Toen de nieuwe indeling bekend was, werd ik meteen al geappt met: “kom je alweer bij ons?” En al dat soort dingen.
De 3e reden is dat we komend jaar net een oneven aantal meiden zijn, en dat dus betekend dat er een van de meisjes alleen zit. Ieder jaar ben ik dat, en je merkt toch wel dat je daarop aangekeken word.
Mijn vraag is eigenlijk: hoe kan ik dit het beste doorkomen, nadat ik gezworen had om bij mijn vriendinnen te willen komen?
Het is ook niet echt zo van, houd het nog vol tot je examen. Want ik ga nu pas naar 3 vwo, houd dus in dat ik nog zeker 4 jaar moet.