Hay, ik heb vanavond dus een feest maar op een of andere manier kijk ik er dus altijd tegen op omdat ik niet goed weet hoe ik me moet gedragen op een feest (ja klinkt dom maar ben soms ‘verlegen’)
Maar nu is mijn vraag, hebben meerdere meiden dit? En wat doen jullie zeg maar eraan…
Ik heb ook nooit zin in feestjes. Meestal ga ik met mijn vriend, dan vind ik het altijd wat minder erg.
ja, dat heb ik ook
Ik heb het zelf niet, maar kan je niet gewoon gezellig praten met de mensen die je kent?
Oke, te makkelijk gedacht wss.
Ik heb een hekel aan feestjes wanneer de muziek er klote is :’)
Of wanneer ik weet dat er mensen komen die ik niet mag.
Anders; gewoon plezier maken met je vrienden!
Ik houd eigenlijk ook niet zo van die feestjes.
Ik heb er meestal ook niet zoveel zin in, maar ik ga altijd en het blijft altijd leuk.
Ik heb er vooraf ook nooit zin, en dan blijkt het uiteindelijk heel leuk te zijn!
(En als ik er wel zin in heb, is er geen fuck aan haha)
Ik heb meestal ook nooit zo’n zin, maar als ik eenmaal een beetje aan het optutten ben met een leuk dansmuziekje krijg ik al meer zin, en als ik ga blijkt het uiteindelijk toch altijd weer leuk te zijn
Ik heb er ook vaak geen zin in, maar meestal blijkt het toch wel leuk te zijn, en anders ga ik gewoon op tijd/vroeg naar huis. Niet zo lastig.
Herkenbaar. Ik ga wel altijd, alleen niet als ik echt niemand mag behalve de jarige, dat heb ik één keer gehad en toen was er dus geen drol aan. :’)
Haha wat hebben we het toch ook weer zwaar met z’n allen, geen zin hebben in feestjes :’)
Heb ik ook heel vaak!
Ligt eraan wat voor feestje, familie feestjes heb ik meestal geen zin in ( mijn familie heeft altijd ruzie met elkaar omdat we allemaal koppig zijn, vooral m’n tante en oma ).
Feestjes van vrienden vind ik altijd heel erg leuk, en kijk ik ook naar uit (:
heb ik ook altijd, maar als ik er eenmaal ben heb ik t helemaal naar me zin
hihi doet me denken aan you’ll aways find me in the kitchen at parties
http://www.youtube.com/watch?v=62eTq8ErUOQ
OT: ik heb t ook soms, gewoon zorgen dat je er met iemand heen gaat zodat je iniedergeval niet alleen bent in het begin. Daarna komt het waarschijnlijk vanzelf, en zo niet kan je altijd weer terug naar huis gaan toch?
Nee, dat heb ik niet. Het is zo gezellig als je het zelf maakt.
Gewoon gaan, soms valt het achteraf bekeken veel beter mee dan verwacht
neu, ik heb eigenlijk altijd zin in een feestje. :’)