Geen zin in eten.

Ik heb er al een paar dagen last van.
Ik heb totaal geen honger en nergens zin in.
Wat kan ik hier tegen doen?

Ik heb de laatste tijd ook heel vaak dat ik gewoon echt geen honger heb

gewoon jezelf dwingen, het kan lastig zijn, maar je lichaam heeft het nodig.

Hmm wat vervelend. Misschien iets gedetailleerder vertellen aangezien wij geen dokters zijn en niet 1 2 3 kunnen vast stellen wat je hebt.

@Galaxia, geen honger, na het eten voel ik me misselijk, en slap.

Volgens mij heeft iedereen dat wel eens, niets ernstigs denk ik. Gewoon proberen af en toe iets te eten en als je na een week ofzo nog steeds bijna niet kan eten misschien een keer naar de dokter gaan.

@parsprototo, oke :slightly_smiling_face:

als je niet gaat eten hou je dit en word het alleen maar erger.

Misschien komt 't door de zon? Ik weet niet of de afgelopen dagen bij jou 't zonnetje heeft geschenen, maar misschien is dat 't…
Ik weet 't niet…

Succes in ieder geval!

Ik had het trouwens heel erg toen ik heel erg in spanning zat en zenuwachtig was, misschien kan het daar door komen? Stress spanning etc.

Ik heb 's ochtends nooit zo’n honger en ben dan een beetje misselijk, maar ik dwing mezelf toch te eten. Als ik dat niet doe, gaat mijn maag echt hard knorren in de les en dat wil ik echt niet (dat heb ik dus een keer gehad toen de hele klas stil was :$).
Je moet gewoon, normale porties blijven eten, niet helemaal volproppen, maar ook niet te weinig. En als je 't blijft houden misschien naar de dokter gaan? Ik weet het eigenlijk ook neit zo goed.

kan door weer verandering komen, ik heb er ook last van, ik drink smorgens en smiddags hero ontbijt drank en savonds probeer ik mee te eten wat vaak niet echt lukt. maar mn ouders begrijpen het

Gewoon proberen te eten. Dat is het beste.

Ben je misschien verliefd?

Hahaha, ik heb dat nodig, mijn maag is een bodemloze put, na 16 pannenkoeken was ik pas vol…

ik prop me de laatste tijd juist helemaal vol.

^^ Hihi ik stiekempjes ook (:

elke dag wat meer eten…
ik at zelf al best veel, maar mijn lichaam heeft heel veel nodig en dat kreeg ik er echt niet meer bij. door elke dag 1 ding meer te hebben gegeten, eet ik nu 2x zoveel als vroeger.
dat zou voor jou nu ook kunnen helpen. elke dag proberen 1 boterham/1 stuk fruit/1 aardappel etc. proberen meer te eten en langzaam opbouwen.
duurt het te lang of lukt het niet, kan je beter naar de huisarts gaan.
sterkte!

Ben je ziek of ben je verkouden of zoiets? Ik heb ook altijd geen honger als ik ziek ben. Haha, was toen 3kg afgevallen. Was er alleen meteen weer aangekomen daarna.

ik ben wel verkouden ja :slightly_smiling_face:
En als ik ziek ben val ik ook super veel af, ik ben toen in een keer 6 kilo afgevallen. En toen was ik al te licht --’