geen zelfvertrouwen

wie heeft soms helemaal geen zelfvertrouwen?
soms denk ik dat ik de enigste ben dat helemaal geen zelfvertrouwen heeft, want iedereen loopt er gemakkelijk bij en doet alsof het zich niks kan schelen. bv; als ik nieuwe kleren koop dan durf ik dat op school niet te dragen, bang dat ze me uitlachen, of dat de ‘‘populairen’’ er iets van gaan zeggen! of dat ze je dom aankijken! dan begin ikmeteen te denken ja wat zouden hun ervan vinden! en dan durf ik de mooiste kleding die ik heel mooi vind niet te dragen , dus draag ik altijd van die gemakkelijke. en met mooiste bedoel ik kleding in mode, of hakjes, en dan ga ik meteen denken dat hun mij uitlachen dat het me niet staaat
ik weet het, dit gaat te ver … iemand tips? :zipper_mouth_face:

aww meiske je moet gewoon dragen wat je zelf mooi vind, die zogenaamde populaire meiden zijn vast allemaal meelopers die zelf niet iets anders aandurven te doen dan hun vriendinnen, jij blinkt juist uit als jij iets anders doet dan de anderen ^^ gewoon denken: het kan me niks schelen wat hun ervan vinden ik ben toch veel koeler ^^. en als ze er iets van zeggen gewoon negeren, diep in hun kleine hartje zijn ze jaloers dat zei dat niet durven.

x

dankjewel :grinning: je hebt eigenlijk helemaal gelijk ! echt bedankt ,
:sob::muscle:

Mensen zulle altijd wel zeiken omdat ze gewoon jaloers zijn :slightly_smiling_face: Ik dacht eerst ook altijd wat zoude andere zouden zeggen maar nu heb ik ook zoiets van fuck hun het is mijn leven xD

dankje wel
dit betekent echt veel voor me
me verhaal is zelfs zacht uitgedrukt
dus gelukkig dat jullie het begrijpen

ik ga er echt aan werken, maar het gaat me niet in een dag lukken, maar ik geef niet op, ik ga gewoon jullie zinnen in me hoofd proberen te krijgen
dankjewel !

:wave:

heb ik ook, ik wou eerst emo zijn en ben dat half, krijg daar veel reacties op… dus geen emo stijl meer voor mij(weet ik, is heel dom) maar ik wil ook geen wannabe emo zijn. dus nu ga ik gewoon kleuren dragen… soort mengeling van een streetstyle emo… ben ook bang dat ze zullen zeggen wat hebben je nu weer aan… iemand tips?

Mja dat heb ik ook wel. Heb vrijdag mn haar geverfd, en ben nu bang dat ze het op school allemaal lelijk vinden :pensive:

achja
ik ben ook een beetje zo’n mengeling hoor
de mensen die er commentaar op geven zijn meestal gewoon jaloers
want 2 weken later hebben ze dan iets dat er héél goed op lijkt.
dus wie is er dan zielig?
doe gewoon wat je leuk vindt
maar je moe tniet overdrijven vind ik! zodat je niet wannebe overkomt ofzo

Liefs.

Ik heb precies hetzelfde, Maar sinds een week denk ik heel anders. Ik draag nu wat ik echt mooi vind. nouja niet alles nog, maar wel wat! :slightly_smiling_face: En soms krijg je een opmerking, maar ik denk dan gewoon meteen: Ik vind dit mooi en durf dit te dragen! :grinning:

Heey, het is helemaal niet erg ik heb egt precies hetzelffde als je gwoon 1 vriendin hebt waar ook en die heeft je complimentjes x) over waar jij niet sekker over bent is dat al goed, dus, als je wil wil je mailvrienden worden ik zit namelijk met het zelfde problemo duuss

KUSS!x.

ik heb ook totaal geen zelf vertrouwen… maar durf wel gewoon kleren te dragen die ik leuk vind. schijt aan wat hun denken, het zijn toch jou kleren :]

jaaa dolgraag .
sorry voorlate reactie
ik wil wel mailvrienden worden
missch. dat we elkaar kunnen helpen ik wil wel iemand als vriendin dat hetzelfde voelt alsmij en je begrijpt.

hey meisje vroeger kon het mij totaal ni schele wat ik droeg en wat anderen d8en enz mr kvoel me nu beter in mn vel als ik ga choppe
hoe meer je het doet hoe beter het zal worden :wink:
het leer je bij mr da moete echt dan meer doen
vroeger deed ik da 2-4keer per jaar choppe I know echt erg mr nu ga ik veel meer (meestal tijdens solden ) dan voel ik mij beter wnt dan kun je meer dingen kopen en als je een bunder kopt is het minder erg :wink:
het zal je lukken gwn ni denken wat de anderen denken,wees jezelf,vind jezelf en dat is het belangerijkste
xxxxxxxxxxxxxxx

gewoon doen!! jij vindt het leuk, en wat iedereen al zegt, probeer er geen ‘waarde’ aan te hechten wat die popi- jopi’'s ervan zouden vinden. zelfs zij zijn onzeker en dragen de laatste mode, waardoor ze zich minder onzeker voelen. iedereen is weleens onzeker, geloof me.
doe gewoon die nieuwe kleding aan, en ik weet zeker dat je ‘er over heen’ komt!! you can do it girl!! SUCCES!

Ja inderdaad je moet gewoon niet naar die domme trutten luisteren.
ik werd vrooeger gepest omdat ik kleren droeg die "niet in de mode"waren,toen trok ik het me heel erg aan maar nu denk ik ook van :wat kan mij het schelen wat hun ervan vinden?en nu draag ik wat ik wil en kan het me niks schelen wat hun ervan vinden.Dusse kom op mieid,heel veel succes ermee!!!

Populairen hebben altijd wel iets te zeuren dan lijkt het of hun beter zijn. Maar meestal zijn húnzelf vet onzeker. Als jij gewoon draagt wat je mooi vind en laat zien dat je helemaal niet onzeker hoef te zijn en lekker in je vel zit daar kunnen hun niet tegen op!

Het is inderdaad heel moeilijk, maar echt waar, je moet 't gewoon proberen.
Wie niet waagt, wie niet wint!
Ik had ook eens een broek aan naar school (zelf vond ik 'm helemaal geweldig) en een vriendin van me gaf er onwijs commentaar op, totdat al m’n andere vrienden naar me toe kwamen om te zeggen wat een leuke broek ik had. Dat meisje werd knalrood en begon te stamelen dat 't ‘toch wel een leuke broek’ was.
Wat ik maar probeer te zeggen is, dat je je heus niet druk moet maken om het commentaar van iemand, want er zal toch altijd wel 1 iemand zijn die het niet mooi vind. So don’t care, want wedden dat de rest je kleding wel allemaal geweldig vind!
Zelfs nu draag ik kleding die niet in de mode is (nu moet je niet denken dat ik echt hele aparte kleding draag, dat is ook weer niet zo), maar net zoals skinny’s, of A-lijndingetjes of tuniekjes, dat was gewoon niet mijn ding. Maar er is nooit iets van gezegd, je moet gewoon ervoor zorgen dat je je zelfverzekerd voelt in datgene wat je draagt en dat uitstralen en dan ben je ONWEERSTAANBAAR!
succes xxx

kheb precies hetzelfde als jou, ik durfde bijv. eerst absoluut geen hakken naar school aan te doen van 5 cm. ik heb de hele nacht zitten draaien enzo en zenuwachtig te zijn en de volgende ochtend d8 ik ik doe ze gwoon aan. en nu heb ik ze bijna elke dag naar school aan ^^

het leven is veel te kort om onzeker te zijn, en het maakt je leven ook een stuk ingewikkelder. Helaas is iedereen (wel eens) onzeker, maar dat brengt het voordeel met zich mee dat je dus van iedereen in je hoofd kunt prenten dat ook hij/zij onzeker is. Wat het leven dan weer iets makkelijker maakt, aangezien zij niet “boven” jou staan.

Who cares wat ze zeggen? En als je weet dat je het je toch aan zal trekken: doe het dan in stapjes, niet in een keer. Dus eerst weer een gekleurd shirtje, dan weer iets anders, en dan in combinatie etc etc zodat je uiteindelijk bij je einddoel bent, terwijl de rest het eigenlijk niet zo opmerkt. Zowieso is het zo dat iedereen vaker het gevoel heeft bekeken te worden dan dat het echt het geval is.