geen zelfrespect.

[i]oke gisteravond was ik dus met mn ex aan het praten op msn. en ik zei dus sorry, omdat ik me er lullig over voelde, dat ik contact heb met een andere jongen. en ineens krijg ik een heel verhaal van ja dan denk je dat je mensen kan vertrouwen, maar dat kan dan helemaal niet… ik dacht echt van huh? en ineens is het, ja je hebt geen zelfrespect. nouja ik flipte helemaal.

en mn ex zegt dus zo van ja je zegt altijd maar tegen iedereen ik hou van je. dus ik zo ja waar maak jij dan uit op dat ik geen zelf respect heb, wees is duidelijk!
zegt die, dit verhaal heb je vast al vaker gehoord, daarom begrijp je het niet. Ik voelde me gewoon zo verpest. En nu nogsteeds, mn zelfvertrouwen is nu echt van 70% naar 15% gezakt bij wijze van spreken.
nouja ik heb er dus met mn moeder over gepraat maar zij zegt ook van, jij bent in het echt juist hardstikke preuts, hoeveel meisjes die je kent, hebben al wel geen seks gehad?! Ze zei ook van ja hij heeft gewoon geen respect voor jou als hij zo over je denkt.[/i]

nouja er is nog wel meer gezegt, en als je daar iets over wil weten moet je het maar zeggen, maar anders word het een beetje lang…
dankje voor het lezen!

met mn beste vriendin is het nu weer goed :slightly_smiling_face:

Die ex van jou is gewoon jaloers omdat jij in contact komt met andere jongens.
Misschien is hij nog niet over jou heen?
laat hem lekker lullen, je weet zelf hoe je bent en hoe jij in elkaar zit.

Je weet het zelf toch het beste?

En hoezo moet jij sorry tegen je ex zeggen? Het is je ex, en je hoeft geen verantwoording af te leggen.

Ik vind het nogal een vaag verhaal dit, om eerlijk te zeggen.
Maar volgens mij heb je wel zelfrespect:
Je duikt niet met iedereen het bed in, maar je zegt gewoon snel dat je van iemand houdt. Dat kan toch?

die jongen waar ik contact mee heb, die vind ik niet echt leuk zegmaar, maar mn ex nog wel, en hij mij dus ook ( oke mn ex nu niet meer )
iniedergeval voelde ik me er nogal schuldig over

en ja ik weet dat het verhaal nogal vaag is, ben nogal in de war…

Tja, ik ken je niet, dus ik kan niet hoe je bent & of je zelfrespect hebt,
maar ik vind het wel een beetje debiel dat hij dat zegt als je moeder & jij zoiets anders zeggen.
Je kan het zelf toch wel het best uit maken lijkt me.

Je kunt je misschien afvragen: zeg ik inderdaad tegen iedereen ik hou van je? (Ik weet niet wat dit direct met zelfrespect te maken heeft maar ja…)

Beetje moeilijk om hier antwoord op te geven.
Ik ken je niet.

Lekker laten gaan…

Je ex klinkt jaloers vind ik. Jij bent zijn bezit niet of zo, hij heeft er niks mee te maken als jij met een andere jongen afspreekt.

Hij is jaloers. Maar je moest echt geen sorry tegen hem zeggen.

Huh, vindt jouw moeder het raar dat je op jouw leeftijd nog geen seks hebt gehad? Of lees ik dat nu verkeerd?

haha ja dat lees je verkeerd, de meeste van mijn vriendinnen hebben al seks gehad enzo, en ik dus nog niet. Dus dat ik vergleke bij de rest van mn vriendinnen, nogal preuts ben. Maar hij vind dus dat ik de slet uithang op internet, nee niet in real life, nee op internet.
maar mn ma vind het dus niet raar dat ik nog geen seks gehad heb xD

Ik ken je niet, maar je moet niet over jezelf gaan twijfellen omdat anderen zoiets zeggen!!!

Zolang je zelf maar weet dat je zelfrespect hebt, boeit het echt niks wat andere mensen denken, laatstaan je ex.

IDD.

ik ook niet hoor, maar dat was zijn excuus…

Tja, jongens weten soms echt niet wat ze zeggen volgens mij…
(Zo ben ik net uitgemaakt voor iemand die dom en Frans (wat is daar mis mee? En ik ben echt niet Frans) is, en een arrogante kop heeft. En dat door een jongen die bij me in de klas zit… Hij praat wel vaker zo met me, maar volgens mij vindt 'ie me heel stiekem wel leuk x’D)

Maar wat ik bedoel, is dat hij waarschijnlijk gewoon jaloers was vanwege die jongen, en dat hij het dus eigenlijk niet zo bedoelde. Nouja, misschien was het wel zijn bedoeling om zo over te komen, maar dat verhaal van dat je geen zelfrespect hebt is gelul. En ik begrijp ook dat dat je zelfvertrouwen heeft vermindert, want het is erg lullig van hem (en van je vriendin) dat ze zo reageren. Maar het is niet jouw schuld hoor :wink: