Geen winkelwagens bij de xenos, veel grote spullen kopen, hoe meenemen?

Hoi meiden,
Ik heb even een rare vraag.
Ik ga vandaag veel spullen kopen voor het huis van mn vriend.
Hij woon op zichzelf maar moet nog veel dingen kopen en daar helpt ik hem mee aangezien hij veel werkt.
Nu staat er in de folder van de xenos veel wat hij wilde hebben.
Alleen zijn het best grote en zware spullen zoals servies, wasmanden,prullebakken van 30 liter,decoratie spullen enz.
Nu heb ik nog nooit een winkelwagen gezien bij de xenos en ik heb geen idee hoe ik in mn eentje al die spullen naar de kassa/ mn auto krijg.
Ik heb gelukkig een auto maar de parkeerplaats is ook nog zeker 200 a 300 meter verderop.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen.
Er is niemand die ik mee kan nemen om te tillen en ik haal het liever allemaal in 1x op ivm parkeerkosten en weinig tijd.
Hoe kan ik dit het beste doen?
Sorry als dit een domme vraag is maar ik heb echt geen idee hoe ik dit kan doen behalve 10x heen en weer lopen naar de kassa en de auto.
Een mandje is zo vol en krijg daar nooit een wasmand of prullebak in natuurlijk.
Heb er nog nooit een winkelwagen gezien dus zou niet weten hoe je al die grote spullen naar de kassa/ auto krijgt.
Haha rare vraag maar hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

God, nu je het zegt. Ik heb er ook nog nooit een winkelwagen gezien. Wat gek eigenlijk. Ik weet niet of er een supermarkt in de buurt zit? Dan zou ik gewoon aan beide winkels vragen of je daarvan een kar even mag gebruiken en uitleggen waarom.

Ik vind het ook erg gek haha.
Ze verkopen best veel grote en zware dingen.
Heb ook wel eens tafels gezien.
Kocht zelf nooit grote dingen daar maar nu heb ik geen idee hoe ik dit op moet lossen behalve 10x naar de kassa lopen.
Moet vandaag werken tot 5 uur en het is niet handig om 3x te gaan lopen om iedere keer een deel te zoeken, betalen en naar de auto te brengen.
Maarja krijg al die grote spullen ook niet in 1x mee naar de kassa.
Winkelpersoneel vragen om te sjouwen vind ik ook zo raar.
Er zit ook geen supermarkt in de buurt, ja een albert heijn maar dat is ver lopen en ik heb niet zoveel tijd als ik ook nog al die spullen moet zoeken.
Blokker heeft nog een webshop om spullen thuis te laten bezorgen maar dat heeft xenos niet.

Kun je er wel met de auto komen? Misschien mag je dan even parkeren bij de magazijndeur en daar je spullen inladen?

Nee, je mag niet met je auto het centrum in.
Er is alleen een parkeerplaats in de buurt maar dat is nog wel een stukje lopen.

Ik ga sws even aan de medewerkers daar vragen hoe mensen dat daar normaal gesproken doen die veel grote spullen kopen, misschien hebben die een oplossing?
Bedankt voor de tips iig, meer zijn welkom haha!

Ik neem aan dat er wel een oplossing voor is! Al kun je natuurlijk die wasmand en prullenbak ook vol spullen stoppen, zodat je maar twee keer hoeft te lopen… Of red je het dan nog niet?

Denk dat het dan 3x word.
De wasmand,prullebak en servies is het grootst.
Servies is zoveel delig en zwaar pff
En ga idd proberen om alle kleine spulletje in de wasmand te stoppen.
Vind t wel apart dat ze geen winkelwagens hebben.
ben benieuwd hoe andere mensen dat daar doen dus ga t zeker ff vragen.

Als het goed is kun je gewoon aan de achterkant komen met de auto. Daar waar de vrachtwagens ook de lading uitladen. Meestal is het zo dat je daar alleen mag komen als je een bestemming hebt, en dat heb je.

Ik ga ze straks even bellen hoe ze ik het t beste kan doen met parkeren enzo.
Aan die achteruitgang waar ze lossen had ik nog helemaal niet gedacht!
Bedankt voor de tips, en nu maar hopen dat het in allemaal mn kleine autootje past haha!

En anders gewoon vragen aan het personeel of er iemand kan helpen, is helemaal niet gek!