Hee ik heb heeeeele lichte wenkbrauwen en ze zijn ook best smal dus je ziet ze bijna niet… Nu wil ik ze wel bijkleuren enzo maar elke kleur die ik probeer is veelste donker! Ik wil ze gewoon donkerblond en niet bruin of grijsachtig wat het meestal wordt dan… Iemand misschien tips? Dankjewel xxxx
Je wenkbrauwen verven?
Heb ik al een x gedaan maar toen werd het ook te grijsachtig…
anders koop je zo een potlood make-up ding voor je wenkbrouwen. dan lijken ze wat donkerder.
Kan je niet naar een visagiste ofzoiets gaan, of desnoods naar de kapper? Dan vertel je je verhaal over je wenkbrauwen en misschien weten zij wel iets.
Voor de rest weet ik niks.
Ga naar de ici paris ofzo en vraag om hulp…
Ja maar die zijn dus nooit de goede kleur
Of weet iemand er 1 die goed is voor blonde wenkbrauwen?
Jaaaa die vind ik goed had ik nog niet aan gedavht dankjewel!
Hopelijk hebben hun een goede kleur
Het ligt ook aan de volheid van je wenkbrauwen.
Jij hebt dus smalle en dunne wenkbrauwen dus ik raad je aan om je wenkbrauwen Gewoon blond te verfen
En wat is je haarkleur dan?
of wenkbrauwpoeder? geen idee of dat op iets trekt hoor!
Je kan ook naar een schoonheidssalon gaan, daar hebben ze er ook wel verstand van en daar hebben ze ook vast wel de goede kleur!
Ze zijn blond xD
Donkerblond achtig
Gewoon wenkbrauwpoeder gebruiken inderdaad, in de kleur donkerblond.
Weet iemand er dan eentje die niet grijs uitvalt?
Heb je echt hele lichte wenkbrauwen? Of gewoon donkerblond?
Hele lichte en ik wil ze het liefst donkerblond dus niet bruin dat is te donker
Dan moet je naar de Kruidvat heen gaan en zoeken naar donkerblonde wenkbrauw poeder, zit in een pakje met sjablonen om je wenkbrauwen in een vorm te tekenen en evt. te epileren. Kost 1,99 ofzo… Ik gebruik het ook en mijn wenkbrauwen lijken er voller door, en ze neigen naar donkerblond/bruin.
hema heeft een wat lichter wenkbrauwpotlood.