Geen vriendje

Hee iedereen ik ben Leenaa en ben 16 jaar, en ik zit ergens mee. Het beinvloed me elke dag weer en maakt me op een of rare wijze verdrietig. Ik heb geen vriendje en ook geen serieuze relatie ooit gehad. Mijn vriendinnen hebben allemaal vriendjes en dan zie ik foto’s en hoor ik verhalen en dan denk ik ja haha jaloezie. Vooral over lieve verhalen of over seks voel ik me een buitenbeentje.

Ik ben een type meisje dat niet snel mee gaat in jongens en dat is erg vervelend en lijkt wel stom. Ik flirt en als jongens me eenmaal leuk vinden dan denk ik nee toch niet. Ik heb 2 jongens die me nu leuk vinden en me continu smsen, maar ik reageer niet en blok ze op msn. Niet dat ik ze geen kans heb gegeven maar omdat ik weet dat het niks word, en hun niet leuk vind. Ik krijg gek genoeg wel aandacht, dat is niet maar dan vind ik mezelf zo stom. Dan lijk ik wel iemand die angst heeft ofzo. Maar ik ben ook geen super slank meisje , heb maat 42 en cup d en ik ben niet super dik ofzo nouja het is niet echt te zien , me porsies zijn goed in verband met me lichaam op zicht.

Maar god wat ben ik onzeker , en dan ga ik dat weer koppelen aan geen vriendje, en dat maakt me best down/verdrietig. Sorry voor hele verhalen en misschien denken jullie waar gaat dit over? Ik hoop dat jullie me begrijpen =)
Kan iemand me vertellen wat ik fout doe ? of een mening/advies? of helpen?

Ik snap je gevoel heel goed, vooral als iedereen in jou omgeving het erover heeft.
Maar weet je, ik ben 18, ik heb een “vriendje” gehad (duurde nog geen 3 maanden haha) ik heb een vriendin, die is 20 en heeft nog nooit een vriendje gehad (: jou tijd komt wel echt, ga niet opzoek het komt op je pad, ga geen relatie aan als je er zelf niet achter staat vooral niet omdat je dan een relatie hebt en mee kan praten, echt nee jongens kunnen je leuk vinden, maar het moet wederzijds zijn, en geloof me het komt echt wel geniet nog even van het single-zijn (:

Je doet helemaal niets fout, het is beter dat je niet met jongens neemt als je het gevoel hebt van “het gaat toch niets worden” dan dat je gewoon maar met jongens neemt omdat je dan ook een vriendje hebt.

het komt echt vanzelf. en probeer het anders een keer of het iets word met een jongen?

Maak je niet zo druk. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Liever op een latere leeftijd een echte relatie dan op jonge leeftijd een vriendje hebben om het ‘vriendje hebben’. Het komt vanzelf wel=)

ik ben 18 en hb ook nog nooit een serieuze relatie gehad hoor… en ben de enige in een vriendengroep van 10 mensen die nog nooit sex ofzo heeft gehad duss… ik snap je gevoel maar je zal er vast wel iets vanaf weten + je hoeft je nergens zorgen over te maken hoor. komt vanzelf goed.

weetj, je moet je niet rot voelen omdat je geen vriendje hebt. zomaar opeens kun je een jongen tegenkomen en dat de wereld op dat moment stil staat! flirt er nu gewoon lekker op los, en geef een jongen een kans. wees er niet te verdrietig over. een jongen moet je nemen zoals je bent, en anders maar niet. have fun, want dan pas zullen jongens je echt leuk gaan vinden! zodra jij verdrietig en sip zult gaan doen, zul jij nooit iets voor een ander voelen en andersom ook niet. keep your smile, en tadaa, je hebt keus <<^^

Je vind vast wel iemand, echt.
Ik heb maat 40, een flinke cup E en ik voelde me ook altijd heel onzeker, vooral met vriendinnen die zichzelf dan continue dik vonden (terwijl ze maat 36 hadden en 20 kilo lichter waren dan ik). Ik durfde me echt niet in bikini o.i.d. te vertonen. Mijn instelling is nu zo: Ik ben hoe ik ben, wit, gezet maar ik ben mezelf!

Over de vriendjessituatie kan ik helaas niet echt advies geven. Ik zat in de totaal omgekeerde situatie. Ik was de enige van mijn vriendinnen en ik die wel een vriend had en wel seks had gehad dus tsja, dat was een heel ander gedoe.

Wel kan ik zeggen dat ik het advies van Katrienduck echt goed vind, lees en onthoud dat goed zou ik zeggen;)

Dankjewel allemaal <3!

Herkenning

Tja het is gewoon wachten denk ik… XD Je kan niks beïnvloeden…

Dit klinkt misschien stom, maar het komt vanzelf.
Ik had ook een hele lange tijd dat ik wou dat ik een vriendje had en flirten met jongen ging ook goed en zo, maar ik dacht altijd weer ‘onee, toch niet’.
En toen ben ik maar van mij singleleven gaan genieten en bam daar staat mijn prins op het witte paard. De jongen waar ik wel verder mee wilde en waar ik nu al meer dan een jaar een relatie mee heb.

Niet op zoek gaan, maar laat diegene jou zoeken;)