gesloten
nah das niet raar.
Denk is na.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nee vind ik niet raar, ik heb ook nooit serieuzere vriendjes gehad, alleen maar die niet erg lang duurden, en ik ben bijna 18
meid als je 50 bent en je bent nog nooit verliefd geweest of een vriend gehad, dan moet je bij jezelf gaan twijfelen dat er iets niet klopt.
je bent pas veertien! come on dude!
ja maar veel van mn vriendinne hebben der gehad
en zeggen de hele tijd we moeten je toch echt eens gaan koppelen
koppelen helpt toch niet!
Je bent pas 14
niks aan trekken wat je vriendinnen zeggen
en de meeste verkeringen (niet allemaal natuurlijk) zijn egt niet voor heel lang…
Je bent pas 14, hellllllllo
Ik was 16 toen ik mijn 1e vriendje had, dus wacht nog maar even, anders wil je alleen een vriendje om de ‘‘heb’’.
het komt wel op pad heeft tijd nodig
je hebt alle tijd
Nee joh, ik snap dat het raar voelt, maar zo voelt het ook als je al één van de eerste een vriendje krijgt. Dat je al gevraagd bent is een goed teken, maar je zult vast nog wel iemand tegenkomen die jij leuk vindt Gewoon genieten van je vrijgezelle leventje, want bij een relatie kunnen ook een heleboel problemen komen.
Ik ben 16 en ik heb ook nog nooit een serieuse relatie gehad, alleen scharrels zeg maar. Maar ik snap wel heel goed wat je bedoelt, maar je bent nog zo jong! Het komt wel en het is ook helemaal niet raar!
dat is niet raar
dat is helemaal niet raar, en je gaat je er later ook beter door voelen dat je eerste relatie pas kwam op een punt dat je zeker was van jezelf en BEWUST bent van zo’n relatie. echt komt goed hoor
[i]Inderdaad, wat hierboven gezegd wordt. En een vriendje nemen omdat je vriendinnen er bijna allemaal een hebben is nooit een goede reden. Het beste is om gewoon van je leven te genieten en je toekomstige vriendje loop je vanzelf wel een keer tegen het lijf. Komt allemaal goed joh!
Kreeg mijn 1e vriendje pas op m’n 17e… Maar daar ben ik nu wel nog steeds mee samen, ben nu bijna 19 dus (:[/i]
Ik ben 16 en heb nog nooit een vriendje gehad, dus zo raar is het echt niet. Geniet van je leven, die jongen komt nog wel een keer :]
Meid ik ben zeventien en nog nooit een echt vriendje gehad (ze zijn ook mijn type allemaal niet. ik begin me af te vragen wát dan eigenlijk mijn type is :’). In ieder geval maak je maar geen zorgen.
het is niet raar dat je nooit een vriendje hebt gehad,
je komt er vanzelf eentje tegen !
is dit nep?
Nee natuurlijk niet.
Ja! Dat is echt heel raar…
Gelukkig zijn er altijd oudere mannen die opzoek zijn naar lieve meisjs van 14. Misschien kun je wel met iemand afspreken via Hyves ofzo?
Kom op zeg. Dat is écht niet raar. Maak je geen zorgen, raak je alleen maar meer in de put van.
Niet raar, je hebt nog een heel leven voor je man, maak je niet druk!