geen vriendinnnen meer...

Ik heb geen vriendinnen meer wat nu?! :frowning_face:
Ik zal het verhaal gaan vertellen:
Ik had 2 hele goede vriendinnen we deden alles samen totdat er een meisje kwam wat heel gemeen is … Ze paktte die 2 vriendinnen van me af en nu vinden mijn 2 vriendinnen haar cooler enzo en dat zeggen ze gewoon recht in mn gezicht! En dat meisje wat ze cooler vinden deed altijd al gemeen tegen mij…
Dat waren me enigste vriendinnen :frowning_face: Nu heb ik geen vriendinnen meer wat moett ik doen?! Niemand wilt mijn vriendin zijn…Als ik het vraag lopen ze weg! (Ja dom op vriendinnen te vragen…) Wat moet ik doen?! Ik zit hier echt mee. Help me!? :frowning_face:

Is er geen groepje meisjes dat samen luncht in de pauze?
Dat je je daarbij aansluit en gezellig mee kletst.
Meteen vriendinnen worden is ook geen optie, daar gaat tijd overheen.

Als ze zo doen zijn ze nooit echte vriendinnen geweest. Hou oud ben je als ik vragen mag?

heeei,
awh luister, vriendinnen kun je niet zoeken, ze komen vanzelf naar je toe.
ik denk dat het goed is dat dit met je gebeurd is *niet lullig bedoeld*
maar gewoon zodat je op je hoede bent voor later.
en niet aan mensen vragen of ze je vriendinnen willen zijn, als ze dat willen komen ze naar je toe.

je bent zoveel meer waard dan al deze onzin.

im here for you :slightly_smiling_face:

Ik ben 12 bijna 13

zelf heb ik dit probleem ook gehad, ik ben vanaf mijn 7e tot nu (13,5) gepest.
in het begin van het jaar heb je vriendinnen, later bedenken ze dat je toch anders bent dan hun oid. ze laten je in de steek enz…
zelf heb ik besloten om niks meer met vriendinnen te doen, maar met de jongens uit de klas. ze zijn veel aardiger, roddelen niet over je(en houden net als ik van voetbal)

misschien kan je wel kijken of je met jongens kan zitten in pauzes enz… t is veel leuker dan je denkt!

xx
ps, voor problemen oid kan je me altijd noten, doe ik ook met een ander meisje die in de steek gelaten is door haar vriendinnen…

Dat zijn inderdaad nooit echte vriendinnen geweest. Ga eens bij andere mensen uit je klas zitten en kijk hoe ze doen.

Wat ik niet snap: je VRAAGT mensen of ze je vriendin willen zijn? Sorry, maar bij zoiets zou ik persoonlijk ook afhaken. :’)

^ misschien omdat ze 12 is

Gewoon naar andere leuke mensen toe gaan en daar bij gaan zitten!

Bij mensen gaan zitten in de pauze en kijken of je een klik hebt, heb je dat niet kijk dan bij andere mensen. Om vrienden te worden gaat er inderdaad tijd overheen, maar als je met een paar mensen een klik hebt lukt dat vast wel.

Ik snap nooit dat mensen zeggen hoe oud je bent zeggen : “Ik ben blablabla, maar ik word bijna blablabla”. Ik vraag toch hoe oud je NU bent en niet over een paar weken, haha.

OT : Misschien kan je op dans-, zang- of sportlessen of zo? Daar zul je vast wel wat vriendinnen maken. En je kan ook in de pauze bij andere meisjes uit je klas gaan staan of uit andere klassen?

Ga gewoon bij aardige mensen zitten, maar ik zou niet gelijk vriendinnen willen zijn met iemand die dat vraagt. Dan antwoord je niet zomaar ja.

Ja klopt…Dom om vriendinnen te vragen

ben jij een emo??? (serieuze vraag!) :flushed:

JA INDERDAAD
hierdoor word ik altijd helemaal krankzinnig. dan maak ik m’n handen tot een vuist en sla ik op m’n slapen!! ik kan er niet tegen, ik wil dat het STOPT!!! stop stop stop!!! het gaat om hoe oud je nu bent!! niet straks!!! :rage: :rage: :rage: :rage:

Misschien is het een idee om in ieder geval niet meer te vragen om vriendinnen te worden maar kun je eens beginnen met het aanspreken van mensen in je klas. Vragen hoe het gaat of over school, als je merkt dat er meiden/jongens zijn die je wel aardig vindt kun je er misschien in de pauze mee zitten en dan weer later gaan afspreken. Nieuwe vriendschappen opbouwen kost echt enorm veel tijd, je hebt niet van de ene op de andere dag een nieuwe vriend(in) erbij.

Als het op school niet lukt is het een idee om een sportclub te zoeken of een andere club of zo.

Sterkte!

Oke sorry ik ben nu 12

Geeezzz, wat is dat nou weer voor onzinnige vraag? Je bent gelijk emo als je zo’n probleem hebt ofzo?

En doe ff normaal zeg… Ik word krankzinnig van dit soort rare reacties.

OT: Meid, er zullen altijd mensen zijn die uiteindelijk niet je vriendinnen blijken te zijn. Kop op, ze verdienen jou niet als ze zo doen. Zoals de anderen ook zeggen: ga eens bij anderen zitten in de pauze, of misschien is het een leuk idee een keertje met een buurmeisje af te spreken? En blijf vooral jezelf hè :wink: