Geen vriendinnen

Hallo meiden!

Ik ben een meisje van 17 jaar oud

Ik zit dus al een tijdje met dit probleem.
Ik lijk geen vriendinnen te kunnen maken en houden. Nadat ik van de middelbare kwam heb ik vrijwel alle contact verloren met meiden. In mijn nieuwe klas op het MBO zitten eigenlijk bijna alleen jongens. Dus heb ik op dit moment geen vriendinnen. Ook kon ik op de middelbare het maar met weinig meiden vinden dus had ik ook daardoor weinig contact met meiden. Ik weet niet of dit komt doordat ik bijv meer van gaming en anime hou maar ik had gewoon niet veel met ze. Nu heb ik dus alleen jongensvrienden waar ik natuurlijk hartstikke blij mee ben maar soms is een meid toch wat handiger zeg maar. Dus het zou me leuk lijken om via hier een penvriendin te ontmoeten.

Bedankt voor het lezen meiden!

Ik stuur je een priv├ę berichtje.

x

Ik zit ook in een klas met bijna alleen maar jongens, helaas ook geen vriendinnen daar. Misschien sport of hobby oid?

Ja ik zat al te denken aan een clubje. Helaas heb ik niet iets gevonden wat aansluit bij mijn rooster op school

Hey,

Lijkt me leuk!

Hee!
Ik loop dus al een tijdje met hetzelfde probleem aan, en daarbij ook met de gevoelens van eenzaamheid die daarbij gepaard gaan sinds ik ben begonnen met mn studie. Ik voel mij er best naar door dat ik niet echt een leeftijdsgenoot heb waarmee ik bepaalde dingen mee kan delen. pm me maar als je wilt!
Groetjes