Geen vriendinnen 😪

Hey meiden, ik ben hier nieuw maar ik weet niet of er nog meiden van mijn leeftijd (15/16) hierop zitten. Ik ben namelijk op zoek, naar een paar vriendinnen. Ik heb namelijk geen vrienden. Geen een, totaal 0. Ik had ze wel vorig jaar, maar ik ben van school veranderd omdat ik de andere school toch leuker dacht te vinden. De oude vriendschappen zijn helemaal vervaagd en het contact is er niet meer echt, ze hebben er ook geen behoefte meer aan. Op m’n nieuwe school heb ik alleen maar van die “schoolvrienden” die je alleen op school ziet, maar verder niks na school, in het weekend of in de vakantie. Ik ben altijd thuis. Letterlijk elke dag en elke vakantie ben ik volop alle dagen thuis. Mijn ouders vinden het helemaal niet gezond en weten dat ik geen vriendinnen heb. M’n “schoolvrienden” zijn er ook nooit voor mij. Ik ben door diabetes een paar keer opgenomen en ze komen niet op bezoek en zeggen dan sorry ik heb geen tijd daarvoor er zijn andere dingen in het leven, letterlijk dat zeggen ze. Mijn zus en zusje hebben heeeel veel vriendinnen. Ze logeren en spreken zowat elke dag af. Soms als we ruzie hebben zeggen ze ook: dat jij geen vrienden hebt en altijd alleen thuis zit kan ik ook niks aandoen. Ik ben zo verdrietig dat ik altijd eenzaam ben en overal om mij heen en op sociaal media foto’s en video’s zie en ik altijd thuis zit. 1 vriendin, had ik maar 1 beste vriendin denk ik dan. Dat is voor mij genoeg en samen zijn we dan beter dan de rest. M’n schoolvriendinnen spreken wel met elkaar altijd af, als ik op insta of snapchat kijk zie ik allerlei foto’s dat ze samen dingen hebben gedaan enzo. Ik heb weleens gezegd tegen hun dat ik hiermee zat en het voelde dat ik bij hun er niet bij hoorde maar toen werden ze boos en kregen we ruzie. Nu is het opgelostmaar alsnog blijft alles hetzelfde. En eigenlijk wil ik dan ook geen vriendinnen meer met hun zijn want ze willen het zelf niet en ik ga dan niet pushen.
Wie wilt er samen met mij in een whatsapp groep zodat we samen een vriendinnengroep kunnen aanmaken? Zou echt leuk zijn! Misschien kunnen we daarna ook meeten zodat we ook echt contact hebben en elkaar in het echt kennen enzo. Ik hou van alles wat met kleding, fashion, make-up, eten en al die meiden dingen (Hihi) te maken heeft :heart: Stuur me een bericht of iets naar me met je nummer ( ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt)

Kijk eens. :wink:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.0.html

Ik heb je een privébericht gestuurd!

Hey,

wat vervelend dat je je zo rot voelt hierover. Ik kan je alvast vertellen dat je niet de enige bent die hier problemen mee heeft. Wat je schoolvriendinnen betreft: heb je al wel eens aan hen gevraagd of ze een keer af willen spreken? Ik snap dat je je buitengesloten voelt als zij iets met zijn allen zonder jou doen, maar als ze je vriendinnen zijn mag je er toch vanuit gaan dat ze ook wel een keer met jou af willen spreken. Plan een keer iets in wat iedereen wel leuk vind, bijvoorbeeld zo’n typische sleepover! Laat zien dat jij buiten school ook heel erg gezellig bent, dan willen ze vast vaker afspreken!

Succes!!!

Ik heb je btw een persoonlijk berichtje gestuurd!

-