geen vriendinnen

Hallo meiden,

Ik ben een 24 jarig meisje uit Dronten (Flevoland) en ik ben sinds mijn 18/19e al vriend-loos.
Nu dacht ik, laat ik eens gewoon gek doen en hier vragen wie er uit de omgeving van Dronten komt en ook opzoek is naar vriendinnen.
Het voelt heel raar om zoiets te vragen maar ik ben het gewoon zat om altijd maar alleen te zijn.

Ik hoor het wel! X

Hee! Jammer dat je zo ver weg woont… Ik woon in Deventer dit is in Overijssel. Ik ben 20 jaar en ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb ook al in tijden geen goede vriend gehad… Maar jammer dat je zo ver weg woont!

Je mag me altijd een bericht sturen. (: Ik heb daar vroeger gewoond en kom nog steeds af en toe in Dronten. Ik voel me ook echt vriendloos, dus ik weet hoe je je voelt.

Waar woon je nu? Ik heb ook wel zin om soms te praten als jij hier ook voor open staat.

Het is dat ik in friesland woon, maar anders had je me altijd een berichtje mogen sturen! Heb zelf ook niet zo veel vriendinnen dus snap de situatie heel goed :slightly_smiling_face:

Ja, leuk! (: Ik woon nu in Groningen op kamers, maar ik ga ook nog af en toe naar mijn moeder in Friesland.

Ik woon in Deventer dit is in Overijssel. Vind je het een idee om te praten dan? Lijkt me leuk! :slightly_smiling_face:

Ja, ik heb je een bericht gestuurd!

Heb geen berichtje ontvangen…