Geen vriendinnen

Hoihoi.

Ik vraag me af of meer meiden last hebben van het volgende probleem.

Ik heb al een paar jaar geen school door ziekte en omstandigheden en ik ben hard op zoek naar werk maar ik kan niks vinden. De vriendinnen die ik had laten me eigenlijk nogal vallen… Zeggen het te druk te hebben met school terwijl ze wel met andere mensen van alles doen. Het komt allemaal alleen van mijn kant en dat zijn dus niet echt echte vrienden.

Ik heb nu niet echt een mogelijkheid om vrienden te zoeken aangezien ik geen school/werk of zo heb op dit moment.

Ik heb wel een vriend, heb ik soms ruzie mee (zie mijn andere topic) maar hij is wel altijd super lief voor me en zo, alleen ik zie dan mensen die een beste vriendin hebben en ik mis dat gewoon… Ik hoef niet heel veel vrienden maar ik zou graag gewoon een hele goede vriendin willen.

Je kunt online contacten leggen…?
Desnoods een ouderwetse penvriendin of wat meer tijd op GS spenderen en hier kennismaken met anderen!
Er is ook een lotgenoten topic voor meiden die (langdurig) ziek zijn. Welicht kun je daar ook steun uit halen?

Dank je voor je reactie. Ik heb een paar beperkingen waardoor sport en werk voor mij moeilijk is, ook school heb ik nu geen geld voor moet ik eerst een tijd voor sparen wat erg lang duurt aangezien ik weinig geld heb.

Hier op GS kan ik inderdaad wel mensen leren kennen maar via de whatsapp groepen is er ook nooit echt een meeting uitgekomen of iets dergelijks. Ik zou ook niet weten welke sites ik verder zou moeten kijken om online contacten te leggen.

Ik hoef niet veel vriendinnen, ik wil gewoon dolgraag een goede vriendin waar ik regelmatig heen kan.

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik ben ernstig ziek geweest en heb er aan overgehouden: vrienden die je laten vallen. Geen enkele vriendin die ik heb. Je kan contact zoeken op Facebook-meetings? Ik heb me erbij neergelegd maar dat verschild ook hoe je er tegenover staat.

Een vriendin/vriend waar je goed mee kan praten over dingen dat is heel belangrijk, probeer eens in je omgeving om contact te zoeken met iemand?

Dit topic bedoelde ik: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/chronische-ziekte-lotgenoten-210995.0.html

Bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face: Dank je voor het topic Voldemort. :slightly_smiling_face:
Mijn vriend weet dat ik er moeite mee heb en zo en hij zegt ook van ja probeer dan op girlscene vriendinnen te zoeken. Hij weet dat ik op girlscene zit haha. :stuck_out_tongue:

woow dit is zoo bekend!!
Ik heb precies hetzelfde probleem! vriendinnen hebben me laten vallen, school heb ik afgerond en werkeloos op het moment.
Dit alles ook vooral door een medische reden. en hierdoor he ik ook erg last met nieuwe contacten leggen.

Lijkt me fijn contact te leggen met lotgenoten.
Heb je interesse? note me :flushed:

Ik ben nu 24 en zit eigenlijk altijd al in het zelfde schuitje, dat terwijl ik vaak word omschreven als sociaal persoon lukt het me niet met vriendschappen, ik heb 1 hele goeie vriendin, die ken ik nu 4 jaar. Maar die zit nu in Colombia, 2 andere vriendinnen/kennissen zijn erg druk, de een heeft al een gezin de ander heeft het gewoon echt druk, maar helaas met het gevolg dat het contact altijd van mijn kant moet komen. Erg vervelend, daarom weet ik ook niet of de term vriendinnen daar op zijn plek is.
Ik ben wel regelmatig bij mijn buurvrouw die is 40 heeft een dochtertje van 4, dochtertje ben ik gek mee en buurvrouw is super lief.
Maar ja op het moment dat er echt wat is dan heb je ineens niemand… Heel lastig allemaal.
Wie wil mag mij gerust een pm sturen hoor.

Ik herken het ook wel. ik ben nu 22 jaar en werk dan wel maar op het werk ben ik het jongst en tussen sommige collega’s en mij zit aardig wat verschil. Als ik soms vrij ben wil ik ook wel eens een keer afspreken of ergens heen gaan met vrienden. Als iemand wilt mag die mij ook een pm sturen.

Ik kan je geen pm sturen.

Ik heb ook geen vrienden en werk en zit nu ook niet meer op school maar ga september weer beginnen :slightly_smiling_face:

^same ik verveel me dood elke dag

Same here

ik ben ook al klaar met school, en de vriendin die ik had heeft me best wel laten vallen voor haar vriend…