Geen vrienden

.

Wat heeft populariteit hiermee te maken? Serieus, dat zegt absoluut helemaal niets. En tja, als je met die vrienden om wil gaan… Dan doe je dat toch gewoon? :’) Ik zie het probleem niet zo.

Gewoon een keertje bij ze gaan zitten, of een gesprekje beginnen ofzo

Populariteit heeft er idd niks mee te maken.
Die meiden zijn waarschijnlijk net zo onzeker als jij, en daarom doen ze zo.
Maar begin gewoon een keer een gesprekje ofzo!

Wees blij met de vrienden die je hebt, dat zijn waarschijnlijk je vrienden omdat ze bij je passen

Wees gewoon jezelf, maakt eens een praatje met iemand.
En even voor de duidelijkheid: Je bent niet vriendloos, je gaat immers met een aantal meisjes om. Het is heus geen ramp. Ik ken ook wel meiden die niet veel contact hebben met jongens.

Omg. Je mag al van geluk spreken dat je met 4 meisjes omgaat hoor, jezus.

… wees blij met de vriendinnen die je hebt.

Met mensen omgaan heet sociaal zijn. En dit is de fase waar je in zit. Iedereen kent andere mensen, omdat iedereen andere dingen heeft wat die leuk vind in een persoon en niet mag.

Ga gewoon is met je vriendinnen mee wanneer ze naar hun toe gaan? Dan praat je wat met ze enzo. Klaar :stuck_out_tongue:

wow , ik heb precies hetzelfde tfw. ?
ik ga met 4 meisjes om,
en 2 meisjes die met jongens omgaan o.o

Ik zie het probleem niet? :’)

je bent nog maar 13 jaar! Je zult nog zoveel mensen in je leven ontmoeten waarmee je om kunt gaan… Bovendien, ik heb liever “maar” 4 echte vrienden waar ik gezellig mee om kan dan dan 14 vage kennissen…

Je moet niet kieskeurig zijn.
En als je goede vrienden wilt dan moet je die zelf maken en zelf investeren.
Spreek eens af na schooltijd en ga de stad in met z’n allen.

als het 4 goeie vrienden zijn, zou ik heel blij zijn!

Je hebt toch gewoon vriendinnnen? Ik dacht dat je helemaal niemand had… Wees gewoon blij met ze, je weet zeker dat zij er voor je zijn en dat je op ze kan rekenen als je problemen hebt, en dat moet van die andere mensen nog maar blijken. Dus ik zou je vriendinnnen sowieso niet opgeven voor mensen die populairder zijn, je kan natuurlijk wel altijd een keer met ze praten om te kijken of ze echt zo leuk zijn als je denkt.

Inderdaad!

Ik heb een hoop ‘vriendinnen’, maar ik voel me niet thuis bij hun en ook best wel eenzaam omdat ze gewoon niet luisteren naar dingen die ik te vertellen heb. Alleen maar naar mijn grapjes. En als er wat met hun is dan moet ik altijd maar wel luisteren. Ik vertel hun gewoon niks omdat iedereen over elkaar roddelt en iedereen alles doorlult en ik daar gewoon geen zin in heb.
Het zijn dan ook alleen maar ‘schoolvriendinnen’ voor mij.

Als het 4 goeie vriendinnen zijn vind ik niet dat je moet klagen dus.