geen vrienden,

[i]Hallo.

Ik ben een meisje van 15 jaar. En ik heb een beste vriendin en verder helemaal niemand. Ik voel me heel eenzaam, want mijn beste vriendin heeft namelijk wel heel veel vriendin. Vandaag is er kermis in de stad en ik wil er heel graag heen. Maar er is niemand die met mij mee wil. Mijn beste vriendin gaat met haar andere vriendin en ik mag niet mee, omdat hun elkaar al heel lang niet meer hebben gezien. Eigenlijk zou ik met een ander meisje gaan dat ik nog maar net ken. Maar zij begon ineens tegen mij te liegen en smoesjes te bedenken waarom ze niet kan komen. En nu zit ik hier helemaal alleen. Me ouders zijn ook niet thuis en ik heb net geld gekregen om te gaan winkelen. Maar ik heb helemaal niemand om mee te gaan. Ik voel me nu echt heel kut. Ik ben niet zo’n stil iemand die niks zegt, maar meer zo’n druk iemand waarmee je altijd kan lachen. Waarom wil niemand mijn vriendin zijn?

sorry dit moest ik ff kwijt.[/i]

Klinkt zó bekend…

Ah, dit vind ik echt heel naar voor je en het is niet zo erg. Iedereen heeft dat gevoel weleens en het overkomt iedereen weleens, dus je hoeft je niet te schamen ;] Spreek anders af met een klasgenootje die je wat minder goed kent en waar je wel mee kan lachen. Soms is iemand waarvan je dacht dat het niet super mee klikt wel erg aardig enzo ;]

hm, ga op een sport?
daar kun je mensen ontmoeten en daar kan je dan mee omgaan
ik weet niet wat je fout doet…
maarja ik heb niet echt tips voor je ofzo sorry :flushed:

Misschien moet je meer met de mensen omgaan die je minder goed kent, wie weet klikt het heel goed met iemand!

Komt me ook bekend voor…

ja dat meisje dat mij afbelde was dus een meisje uit mijn klas. en verder en heb ik nog maar een meisje in mijn klas en die woont te verweg. ik wil echt zo graag naar de stad. ik word er echt gek van.

:sob::muscle:

Ontopic: Anders ga je op een clubje?.. en dan wel van je eigen leeftijd genootjes?

ja dat heb ik eigelijk ook wel kan wel met iedereen over weg en lachen enzo maar heb maar 1 echte vriendin . Maar met de ret die heben zo veel vrienden en vriendinnen enzo daar kom je neit tussen en die hebbenaltijd druk echt geen tijd omaftesprekenofso . Maar heb je geen zus ik ga soms met me zus ergens heen :slightly_smiling_face: of broer

sport en clubjes heb ik echt geen tijd voor…
ik vraag me gewoon af waarom niemand mijn vriendin wil zijn?
en eigenlijk wil ik gewoon nu op dit moment naar de stad.

mischien straal je iets uit ? 'onbereikbaar’of ik hebje neit nodig" of mishcien ben je gewoon te verschillend qua interesses mening enstandputn van de rest ?

Ik zou graag met je naar de stad gaan, maarja.
ik weet ook niet echt een oplossing.

jaa. dat kan het wel zijn.
ik kijk nogal arrogant.
terwijl ikhelemaal niet zo ben,
dat is gewoon mijn gezicht.

Same problem, ik kijk ook arrogant,
terwijl ik het helemaal niet zo bedoel.
Maar ja soms denk ik ook ja ik kan echt niet
hele dag met big smile rondlopen.
Ja ik weet niet, go & get to know people. laat zien wie je bent
Mijn vriendinnen vinden ook dat ik arrogant kijk, maar ze weten hoe ik echt ben niet iemand op de buitenkant beoordelen.

Ik snap het wel, maar het lijkt mij er zijn genoeg andere meisje of jongens in je klas toch?. Misschien denk je nou die wil ik echt niet als
vriendin ofz, terwijl die persoon juist heel anders is dan je denkt.
Ik heb heel veel verschillende vrienden, de een zegt dan echt van ik snap
gewoon niet dat je haar aardig vind en gewoon lol heb met der.

anyways ik weet niet of je iets aan me verhaaltje heb nu good luck.
talk about it with your best friend.

ik herken je wel een beetje,
ik heb dus hetzelfde, en voel me ook vaak buitengesloten en heb ook neit vele vriendinnen,
ik word ook niet gepest maar ik hoor er ook neit bij ik zit er net tussen in is best wel kutgevoel.
maar probeer op me school nieuwe contactne temaken (best moeilijk)
nja zijn vaak periodes

Zoek een nieuwe hobby en leer daar mensen kennen
kan je ook eens alleen afspreken met hen zonder je vriendin,
is zij ook eens jaloers op jou

als ik nu naast je had gestaan had ik je een big hug gegeven. :sob::muscle: niet alleen voor jou maar stiekem ook een beetjevoor mezelf. :stuck_out_tongue: omdat ik ook een beetje last heb van dit probleem
het voelt wel alsof iedereen veel vrienden heeft maar dat valt best mee er zijn genoeg mensen die net zoals jij echt weinig vrienden hebben enz.
bovendien vind ik het juist heerlijk om alleen de stad in te gaan. hoef je tenminste geen rekening te houden met waar die andere heen wil etc.
en zoals hierboven al wordt gezegd ga op een sport clubje etc.

Misschien moet je je eens anders gedragen? En dat bedoel ik dan op een manier van: misschien iets rustiger, nog wel gezellig (daar niet van), gewoon een glimlach op je gezicht zetten (dan zullen mensen je minder snel als arrogant beschouwen), gewoon iemand aanspreken en lekker mee babbelen. Ik heb geen flauw idee waarom je zegmaar “alleen” bent verder, want meestal hebben verlegen types dat, maar ik zou dus iets aan je houding proberen te veranderen en wat meer contact zoeken met anderen.

Succes!

bij mij klinkt het ook al bekend…
maarja ik heb geen vrienden omdat mensen mij maar raar vinden x"D
maarja ik vind het niet echt erg :slightly_smiling_face:
ik overleef het prima in me eentje thuis op de bank en de tv