Geen vrienden..

Oké, nu voel ik me wel een beetje wanhopig… maarja wat moet je anders. Mijn probleem is dat in nu 20 jaar ben en eigenlijk helemaal geen vriendinnen heb… doordat ik tig keer bekeken verhuisd en werk met oudere dames heb ik ook weinig de mogelijkheid om vriendinnen te maken. In het weekend doe ik wel een wat leuks met m’n vriend (die wel vrienden heeft) maar nu begin ik het allemaal we zat te worden. Heeft iemand aub tips voor me? Ik ben het namelijk zat om me zo eenzaam te voelen. Ik wil graag, maar ik weet niet hoe! Ik woon trouwens in Den Haag, dus het i niet zo dat ik in een gat woon ofzo… #wanhopig

ik heb dit zelfde probleem,
wij zijn 1 keer verhuisd maar bij mij hebben vriendinnen me laten zitten toen ik ze nodig had.

Ik ben toen ik ging verhuizen zwarte piet gaan spelen, hierbij heb ik nieuwe mensen leren kennen (ga nu alleen niet meer met ze om.

Misschien met sporten ofzo dat je ook nieuwe mensen leert kennen, of met uit gaan ofzo of een keertje met een collega wat gaan doen dat je via haar/hem jongere mensen leert kennen.

Ik volg even dit topic misschien heb ik er zelf ook nog wat aan :flushed:

X