Geen vrienden

Hee,
Ik heb geen vrienden
Ik zit er best mee en voel me best kut er om maar ja
Ik ben nog nooit uitgeweest terwijl mensen dat wel verwachten als ze mij zien
Het is niet zo dat ik depressief ben of ongelukkig, ik heb een opleiding die ik leuk vind en werk waar ik met plezier naar toe ga en het belangrijkste ; een lieve familie.
Ik heb tijden gehad dat ik het niet op een rijtje had en nu begin ik het meer op een rijtje te krijgen.
Omdat ik het niet op een rijtje had weet ik nu ook meer wie ik ben ; een rustig, stil persoon die mensen niet vertrouw .
Vroeger was ik te open en ja toen kende ik genoeg mensen alleen ik had een buitenkant om en nu ik mezelf wil laten zien vinden 9/10 mij vrij saai heb ik het idee
Herkent iemand dit ? Of tips ?

Xx

Ik heb dezelfde fase gehad als jij. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik kan je verzekeren; het komt goed! Ik heb een hele tijd gedacht dat ik perse uit MOEST gaan, omdat iedereen die in de adolescenten fase zat een status wou hebben. Dat is wat ik dacht. Nu ik bijna 21 ben, denk ik er heel anders over de tijd dat ik toen zo opgekropt zat. Ik heb een mooie opleiding afgerond en ook werk gevonden, ik heb een paar goede vrienden, ik ben niet afhankelijk van iedereen en heb fijne ouders. Ik vind uitgaan helemaal niet nodig! Natuurlijk is sociaal comtact belangrijk, maar als jij het fijner vind om gewoon een drankje te doen op het terras of gewoon lekker naar de film, why not?! Iedereen is uniek in zijn eigen manier van doen en niemand is saai!

Luigi, ze noemt uitgaan alleen maar als 1 ding, niet als het volledige probleem.
Onder ‘uit gaan’ versta ik overigens ook gewoon terrasjes en een filmpje, maarja.

Ik heb helaas geen oplossing want ik heb t ook. :’)

Dan heb ik maar over dat ene ding een volledig verhaal he :-p. Maar heb misschien de beginpost verkeerd gelezen. Ik hoop dat de TS er iets aan heeft

Dit idd… als je er zo in staat zien andere mensen dit ook… probeer idd een praatje te maken of wat te gaan drinken met collega’s oid… is eng mss maar probeer het… desnoods eerst met 1persoon die je wat beter kent… probeer je open te stellen hoe lastig dat ook is…