Geen vrienden

Heeii, :wink:

Ik heb een jaar op mezelf gewoond, maar omdat ik de huur niet meer kon betalen ben ik een maand geleden naar een klein dorpje waar mijn moeder woont verhuisd.
Ik heb een moeilijke jeugd gehad en ben vaak verhuisd dus heb moeite met vrienden maken.
Ben ook niet zo’n persoon dat uitgaat etc. Dus ik heb geen vrienden.
Sowieso volg ik nu geen opleiding maar een intensieve therapie voor borderline, automutileren en nog een aantal problemen. Daar ben ik 4 keer per week en daar naast ga ik misschien vrijwilligerswerk doen zodat ik toch wat andere mensen nog om me heen heb. Maar goed, ik voel me dus best alleen. Heeft iemand tips over hoe ik meer in aanraking met leeftijdsgenoten kom (zonder uitgaan etc.) Of kennen jullie een website, net als datingsites, maar dan om vrienden te maken?

Waar woon je?

Misschien op een sport gaan? Of een hobby zoeken waar je veel in contact komt met andere mensen?

Ik woon nabij Aarlanderveen

dit ja, gewoon doen ontmoet je soms echt leuke mensen :slightly_smiling_face:

Ik zit nogal in een dip op dit moment in mijn leven. Ik heb niet echt hobby’s :pensive:

Aaah ik zou nu heel graag zeggen dat ik je vriend wel wil zijn, maar dat is nutteloos :frowning_face:
Ga eens bij verschillende sporten een avondje mee doen, kijken of iets je bevalt!

bekijk je note even!

probeer een leuke hobby te vinden!

ga gewoon een keer langs in bijvoorbeeld de sporthal, ik zelf doe aan badminton. en ben nou niet echt een geweldig sportief iemand die daar goed in is, maar het is ook heel erg gezellig en dan ben je er ook even uit