Geen vrienden wel meldingen

Ik heb iemand bij mijn profiel staan waar ik geen vrienden mee ben maar wel steeds notificaties krijg dat ze wat op het forum heeft gezet. ik wil haar graag hier van af hebben … wie kan mij helpen

Ik weet niet zo goed wat je bedoeld?

Weet je zeker dat je geen vrienden bent met die persoon? Want volgens mij staan een aantal van mijn vrienden ook niet tussen mijn vriendenlijst. En bedoel je met notificaties dat je naar je profiel gaat en een lijst hebt met dingen die je vrienden op gs zeggen?

Jaa inderdaad dat bedoel ik. Dat ik kan zien wat er gepost word door haar. En nee ik ben echt geen vrienden met haar maar krijg wel alle updates en ze post veel dus elke dag staat mijn profiel helemaal vol met haar updates

Ja dat heb ik ook. Die members hebben me wel een vriendschapsverzoek gestuurd dus daar kan het ook aan liggen.

Kan iemand mij helpen. Ik vind het echt super vervelend

Is er niemand ? ook niet van de mods die hier iets van weten??

Kan iemand mij helpen ?

ik heb er ook last van, hartstikke vervelend. Het zijn dan van mensen die een vriendschapsverzoek hebben gestuurd, maar ik ken ze totaal niet en heb ze afgewezen. Alsnog zie ik ze ook tussen mijn vrienden staan en zie je wat ze allemaal hebben gepost :confused:

Als er meerdere mensen er last van hebben waarom reageren er geen mods of mensen die er verstand van hebben?:face_with_raised_eyebrow:

-

Ik heb even gekeken en ik heb dat dus ook maar ik let daar verder ook niet op.

Wauw…
MODDIES, jullie moeten blijkbaar alles weten van het forum!!11!!11!!

Daarnaast, maakt het veel uit? Is er iemand die daar ûberhaupt écht naar kijkt?! Maar als je het echt vervelend vindt, moet je Danique mailen ja.

Dat heeft met de techniek te maken daar weten de mods verder ook niet zoveel vanaf als je er echt zo last van hebt moet je inderdaad Danique mailen.

Zit je dan de hele tijd op je profiel naar je eigen pagina te kijken? …