Geen vrienden, wel een vriend.

Hoi meiden,

Ik heb al 2.5 jaar een relatie en over 4 maanden betrekken wij samen ons eerste huisje. We zien elkaar nu zo’n 4 keer per week.

Nu maak ik mij veel zorgen over het volgende. Mijn vriend heeft een aantal jongens waar hij mee omgaat, maar door mijn eigen domme fout heb ik geen vrienden meer. Als ik niet met mijn vriend ben ben ik dus alleen of met familie enzo. Mijn vriend zegt altijd dat hij dit niet erg vind. Ik ben wel heel bang als we samen gaan wonen dat hij mij saai gaat vinden omdat ik dan altijd thuis zit. Ik schaam mij er ook best voor. Heb het bij hem aangekaart maar hij zegt dat het hem niet uitmaakt.

Herkent iemand van jullie een situatie zoals Dit? Ik weet niet helemaal wat ik eraan kan doen… vrienden van het internet halen is ook al zo wat. En door mijn werk met flexibele tijden kan ik niet bij een sport gaan oid.

Je kan toch naar de sportschool? Kan je zelf gaan trainen wanneer je wilt.

Dit ja! en misschien kun je hier nieuwe mensen ontmoeten?

Dit ja! En misschien een beetje ver gezocht, maar hebben zijn vrienden vriendinnen? Misschien zou je met hen een keer kunnen afspreken, je hebt sowieso iets gemeen :cold_sweat:

En misschien via werk zelf? Of inderdaad vrienden van vrienden, zo kom ik aan vrienden.