Geen vrienden op school :(

Hey ja ik zit nu eig al een tijdje met een probleem en ik vroeg me af of iemand weet wat ik moet doen of mischien wat tips heeft of het zelf ook heeft. Ik zit nu in de 3e, dit is het jaar waar we zegmaar zo een clusterklas hebben en nu zit ik in een kut klas, ik zit met mijn (beste) vriendin in de klas en dat was ook de enigste die ik van de klas kon, derest kon ik niet. Maar ja zij heeft nu een nieuw iemand als vriendin en nu laat ze mij eigenlijk zitten. Verder zijn er alleen maar van die high class mensen ofzo in de klas en ik voel me echt buiten gesloten. En ze zit nu ook oppeens in onze “squad” natuurlijk heb ik wel meerdere vrienden buiten die klas maar die gaan nu ook met andere om en zien me nu ook niet meer echt zitten , in de pauze zit ik er ook maar wat bij. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Hh

Kan je niet omgaan met je vriendin en haar vriendin?
Het is natuurlijk niet leuk dat ze jou aan de kant zet maar je kan toch met z’n 3e gaan…

Ja dat had ik al geprobeerd, maar ze negeert me altijd. Als ik iets vraag ofzo dan reaggeert ze altijd kortaf en gaat ze weer verder praten met haar

Hm lekker lullig van der, kan je niet 1 op 1 met haar er over praten. Een echte vriendin doet zoiets niet.

Meid als ik jou was zou ik haar gewoon laten en je eigen gang gaan. Het leven is veelste kort om je druk te maken om andere mensen… neem dat maar van mij aan. Je komt genoeg mensen tegen die jou zullen waarderen… probeer voor nu op jou te focussen en je te richten op je studie. Idd, wat Lumiere zegt… Een echte vriendin doet zoiets niet!

Ik vind haar geen echte vriendin moet ik zeggen, echte vrienden doen zoiets niet :cold_sweat:
Kun je niet bij andere meiden (of jongens) gaan zitten?

Je zegt dat de andere mensen “highclass” zijn, maar heb je ze wel geprobeerd te leren kennen? Misschien zijn ze juist wel heel aardig en kan je goed met ze opschieten.