geen vrienden meer

Heeey girliess, ik vind dit al moeilijk om toe te geven, maar ik heb zero vrienden.
Qua vriendschap is er veel gebeurd en heb ik ook veel vriendschappen laten vallen, omdat iedereen niet 100% met mij was.
Nu wil ik vrienden maken, alleen ik weet niet waar te beginnen.
Op school is het ook lastig en zit ik elke pauze alleen.

Heeft iemand tips hoe je vriendschap kunt sluiten?

Hey meid,

Ik heb nu al best veel van je gelezen (blogs,forums etc.) en vind je erg op mij lijken kwa struggles enzo. Ik moet je teleurstellen want ik kan je helaas geen advies of tips geven op dit gebied omdat ik daar zelf ook heel moeite heb… maar ik zou eerlijk gezegd heel graag met je in contact willen komen. Af en toe heb ik behoefte aan een luisterend oor en ik ben al lang op zoek naar een penvriendin met wie ik alles kan delen omdat ik ook met veel dingen struggle. Ik weet natuurlijk niet of jij dit ook wil want het komt nu opeens vanuit het niets,als ik het vanuit jouw kant bekijk en dat begrijp ik ook wel. Maar ik hoop dat je hier over na wil denken!

Stuur je me een berichtje? :upside_down_face:

Dikke kus,
Shaima

Ja hoor het lijkt me super leuk om een penvriendin te zijn!! Alleen ik kan je niet noten, omdat je prof alleen voor bepaalde mensen is. Wil jij mij een note sturen?

Aw echt tof dat jullie elkaar zo gevonden hebben! Mocht je behoefte hebben aan nog iemand, ik sta ook altijd open voor een gesprek als je dat nodig hebt. Succes op school en die vriendinnen daar komen vanzelf wel weer. No worries!

kus

:hugs: lief

Ik heb je een note gestuurd :upside_down_face:

Ik heb je een berichtje gestuurd!

X

Hoi ik vind het zelf ook best lastig om vrienden ik heb zelf wel een vrienden groepje op school maar als ik bijvoorbeeld naar nieuwe plekken ga dan is dat zeker lastig eigenlijk helpt het wel om intresse in iemand te tonen dat helpt bij mij.:blush:

Xx