Geen vrienden kunnen zijn met hetero jongens

Ik heb het gevoel dat je na een bepaalde leeftijd geen vrienden meer kan zijn met hetero jongens.
Of ze zijn raar en gaan zowiezo niet met je om, of ze willen gelijk wat van je, terwijl het voor jou helemaal niet zo voelt!

Wie heeft hier ook last van? en wie heeft juist een hele goeje hetero jongen als vriend?

Ik snap je probleem niet:P Echt niet alle hetero jongens willen iets van je hoor? :stuck_out_tongue: Mijn beste vriend is een hetero jongen, en ik zat 2jaar geleden in de klas met 30 jongens en 5 meisjes, nou dan weet je het wel… had alleen hetero jongens als vrienden, niks aan 't handje toch? Ik vind jongens veel leuker om mee om te gaan, ik kan veel beter met ze lachen enzo. (ben zelf ook gewoon hetero hoor) Ik heb super veel jongens vrienden en ik ben nu 18, en heb ze al vanaf de middelbare school… Ik vind het vanzelf sprekend dat ze niks van je moeten, zo ja; maak duidelijk dat je ze alleen als vriend wilt :slightly_smiling_face:

Nee, dat snap ik
Maar dan kies ik gewoon telkens de foute jongens als ‘vrienden’ uit. Want als ik het zo naga, dan hebben alle hetero jongens waar ik de afgelopen 2 jaar mee om ben gegaan/bevriend mee ben geweest mij korte/lange tijd leuk gevonden.
Woow, dan heb je wel geluk
ik heb alleen maar 2 en een halve homovriend wat jongens betreft =O

Mijn ex is mijn beste vriend.
Dus het kan wel.

Maar ik zit op een opleiding met heel veel jongens en dan mis je op ten duur wel alle meiden dingen :confused:

ik vind wel dat je gelijk hebt, maar je zegt het verkeerd (of misschien ben je zelf nog jong en in die fase)
in de beginnende puberteit beginnen jongens namelijk vreselijk te zijn, heb ik ervaren. Dan valt het verschil tussen meisjes en jongens en liefde wel op, voor mij was dat iig zo.
Nu ben ik 18, en al vanaf mijn 15e/16e ga ik weer veel met jongens om. Rond mijn 12e/13e tot toen was het wel wat minder, omdat de jongens erg kinderachtig waren.
Ik heb veel jongensvrienden, allemaal hetero ja :wink:, en ik vind ze geweldig!

Overigens kan ik beter vrienden zijn met hetero jongens dan met homo’s. Simpelweg omdat homo’s op ten duur vreselijk irritant kunnen zijn.

iedereen maakt dat mee dat heb ik ook meegemaakt maar dat komt omdat jongens ook geen verstand hebben. die krijgen dat pas als ze echt gaan nadenken…

ik woon in meidenhuis en op een vrouwenstudie… ik mis het mannelijk contact :wink:

OT: nee, dat ligt denk ik ook een beetje aan jezelf en het soort jongen waar je mee omgaat. En wacht maar tot je gaat studeren, dan is het ineens heel anders allemaal :wink:

mijn vriendengroep zijn eigenlijk meer jongens dan meisjes…
en zeggen dat je niet met jongens om kan gaan omdat ze hetero zijn en DUS op je vallen is net zoiets als zeggen dat je niet met een lesbisch meisje om kan gaan…
ONZIN

in mijn vriendengroep zitten ook heel veel jongens, en dat zijn echt gewoon vrienden hoor.

ga gewoon met jongens om:)je zal heus wel roddeles krijgen.maar niet elke jongen valt gelijk als een blok voor je…dus met jongens omgaan kan gewoon. als ik kijk naar de vrienden die ik heb is meer dan de helft jongens. en heb met geen 1 nog problemen gehad…

Nee, ik heb daar geen last van.
Ik ben vrienden met zowel hetero jongens als homo’s.
En daar hoeft niet meteen wat uit voort te rollen, het is een gewone vriendschap. Dus het is maar wat je er zelf van maakt.

haha nouja ik ben dus iemand die is omringt door heel veel hetrojongens…
3 daarvan zijn echt hele goede vrienden die weten echt alles van me, die zie ik ook voornamelijk zonder andere mensen erbij… en ik weet zeker dat die niks van me willen… verder heb ik 2 hele goede vriendinnen op school waar ik altijd mee omga, net ietsje meer dan met die jongens… we zijn echt zo’n groepje van 3 meestal…

maar op mijn school zitten om precies te zijn 5 meiden waar ik het Echt goed mee kan vinden… en van ongeveer half 5 havo de jongens xD

maarja ik ben gewoon heel spontaan en open heel veel meisjes kunnen dat niet uitstaan en gaan dan bitchy tegen me doen, in de hoop dat ze alle mannelijke aandacht weer opeisen, maar omdat ik daar nooit op reageer gaan die jongens op een gegeven moment altijd zoiets hebben van : hee doe is chill zeg, tan doet toch niks… echt altijd :slightly_smiling_face:

en ik heb ook wel het idee dat sommige jongens me een tijdje leuk hebben gevonden, (ok nouja ik WEET het want een aantal hebben het me zelf vertelt) maar op een gegeven moment als je elkaar beter leert kennen gaat dat vanzelf over dan zijn het gewoon chillmaatjes :slightly_smiling_face: dat is meestal op het moment dat ze erachter komen dat ik onwijs leuke vriend van 21 heb (A)

Ik heb wel jongensvrienden, maar vooral sinds ik zelf ook vriend heb. Uit mijn ervaring in mn omgeving komt het erop neer dat altijd wel iemand iemand leuk gaat vinden… Jongens en meiden blijven natuurlijk op elkaar vallen :wink: En het gaat altijd wel een keer fout. Niet dat dat meteen erg is :stuck_out_tongue: , maar ik denk dat je makkelijker jongensvrienden kan hebben als je zelf bezet bent.
Al zijn er natuurlijk uitzonderingen :slightly_smiling_face:

Ja, ik begrijp wat je bedoelt.
Ik heb nu ook een goede vriend die hetero is, maar hij wilde ook meer- totdat ik hem echt duidelijk maakte dat ik dat niet wil, toen dacht 'ie blijkbaar; beter vrienden dan niks.
Voor de rest, dat kan wel degelijk hoor, ik heb genoeg hetero-jongens-vrienden die gewoon normaal kunnen doen, of soms ook een vriendin hebben etc.

Het is meer dat de mensen om je heen dan gaan denken dat je een stelletje bent en hun niet snappen dat je gewoon vrienden bent, dat heb ik tenminste.

Ik heb eigenlijk twee vrienden die ik alles vertel. En eentje daarvan is een jongen. En heel veel mensen vinden dat raar, vooral omdat wij ook gewoon knuffelen, stoeien, weetikveel. We zijn al heel lang vrienden en we hebben gewoon nooit wat voor elkaar gevoeld. Hij is toevallig een jongen en ik een meisje en dan moet hij meteen op me vallen? Mijn beste vriendin is ook lesbisch, moet ze nu ook meteen op mij vallen? Dat vind ik echt onzin eigenlijk.
Misschien gebeurt het ooit -daar hadden die vriend en ik het gister nog over- en dan zou het leuk zijn, maarja, ik zie het nog niet gebeuren.

Ik kan juist niet omgaan met homoseksuele jongens…

Ik heb wel jongens waarmee ik omga, maar dat zijn geen hele goede vrienden ofzo.
Ik ga wel meer met meiden om dan met jongens, maar het is niet zo dat ik niet met ze om kan gaan ofzo :’)

Ik heb meer vrienden dan vriendinnen.
En ik heb een vriendje (hij hoort ook bij de vriendengroep), dus als ze iets van me wouden had het toch geen zin, weten ze.
Jongens zijn gewoon chiller dan meisjes qua omgaan. Meisjes doen altijd zo moeilijk over alles.

Ik heb wel redelijk wat jongensvrienden, maar dat zijn echt hele normale boy-next-door-types, totaal geen players ofzo. Dus het kan wel :wink: