Geen vrienden ik voel mij zo eenzaam

hey
ik ben 18 jaar en ik voel mij echt eenzaam
ik ben gestopt met school en ben een volwassen onderwijs gaan volgen ik had de keuze om dit thuis of in contact te doen en ik heb thuis gekozen.
ik heb geen vrienden want als ik vrienden had was ik altijd de mindere persoon en laten ze mij vallen en gaan ze mij buiten sluiten.
nu heb ik echt niemand zelfs geen kennissen
Ik wil echt graag mensen leren kennen en vrienden maken maar ik weet niet hoe.

Hey!

Vervelend dat je in deze situatie zit… Heb je ook niet de mogelijkheid om in contact te komen met andere mensen die het volwassen onderwijs aan het volgen zijn? Anders zou dat al een mooie mogelijkheid zijn om wat contact op te bouwen met nieuwe mensen.

Misschien dat je ook eens kunt overwegen om iets in je eentje te ondernemen waarbij je nieuwe mensen tegen kan komen. Bijvoorbeeld naar een bepaald evenement toe, een concert van iemand die je leuk vindt of zelfs een keer een vakantie / stedentrip. Je kunt het ook dichterbij zoeken door je bijvoorbeeld bij een vereniging aan te sluiten, naar de sportschool te gaan, yogo, iets nieuws proberen qua hobby, etc. Er zijn best veel dingen mogelijk!

Ik ben zelf in een hele andere stad gaan studeren en had ook echt moeite met het socializen. Al mijn klasgenoten komen uit andere provincies, dus daar kun je 's avonds ook niet echt een drankje mee doen. Toen ben ik zelf een beetje opzoek gegaan naar hoe ik mensen tegen zou kunnen komen in de, voor mij, nieuwe stad. Ben er geen hele grote fan van, maar via de app Amigos heb ik nu contact met een leuke meid. Ook ben ik via TikTok wat dames tegengekomen waar ik tegenwoordig leuke dingen mee onderneem. Via online afspreken vind ik persoonlijk wel een dingetje, maar er zijn meer mensen die in hetzelfde schuitje als jij zitten en dat maakt het ook wel fijn dat die mogelijkheid er is.

hey
ik ben wel stappen aan het ondernemen ik ga een beroeps opleiding doen waardoor ik naar school moet ik hoop dat ik daar mensen leer kennen en dat ze mij niet laten vallen want elke keer gebeurt dit en daar ben ik echt bang voor.
ik ga ook naar de sportschool alleen daar heb ik nog niet echt vrienden gemaakt.

Goed dat je al stappen aan het ondernemen bent! School is toch wel, vind ik, de makkelijkste plek om nieuwe contacten te maken. Probeer jezelf open te stellen voor mensen, maar doe het ook lekker allemaal op je eigen tempo.

Wie weet dat je nog wel wat mensen tegen gaat komen in de sportschool. Misschien dat je eens een groepsles zou kunnen proberen bijvoorbeeld.

een groepsles kan ik zeker is proberen.

Hee, ik heb een WhatssApp-groep opgericht met al een aantal mensen van TikTok en Girlscene. Zou je er ook in willen? Zo ja, dan kun je mij een privé bericht sturen

Hee, ik heb een WhatsApp-groep opgericht. Voor mensen met soort van gelijke situatie. Mocht je er ook in willen. Dan kun je mij een privé bericht sturen

Ik heb nu dus een hele nieuwe vriendinnengroep (eigenlijk 2 zelfs) door Bumble BFF. Het is gewoon net als normale Bumble/Tinder maar dan voor vrienden. Je kunt gewoon filteren op jouw woonplek en omgeving en dan gewoon nieuwe meiden leren kennen. Het heeft voor mij echt goed geholpen want via die meiden heb ik dan weer nieuwe meiden leren kennen. Dus ik zou dat echt aanraden!

Hoi ik weet ni hoe je een pb moet sturen maar ik wil wel in de groep

^^Als je op @Lot2002 haar naam klik, komt er een pop-up. Rechts bovenin de pop-up staat een roze knop met bericht, via daar kun je haar berichten

Heyy, het lijkt mij leuk om hierin te mogen. Ik kan geen berichten sturen volgens mij? Als ik op jou naam klik staat er nergens bericht sturen