Geen vlees & vis.

Hallo ik ben al 2 jaar vegatarisch.
Ik eet geen vis en geen vlees.
Ik vroeg me af of 1 van jullie een lekker recept weet.
x

Sorry dubbel.

Google weet er wel een paar…

Burrito’s! gewoon van die wraps, vegetarisch gehakt, pittige saus en sla. Zóoo lekker! :slightly_smiling_face:

Ik kijk altijd bij gewoon bij de ‘normale’ recepten en vervang het vlees dan door nepvlees.

Mais, boontjes, rijst, tofu :grin:
Klaar^^

En je bent trouwens niet ‘al 2 jaar vegetarisch’
Je bent al 2 jaar vegetariër.

Vind het altijd zo raar als mensen dat zeggen :’)

Kijk eens op de albertheijn website en dan bij recepten. Je kan aanvinken dat je vegetarier bent.

Je kan eigenlijk bij bijna alles het vlees gewoon vervangen door vegetarisch spul. Wat ik echt heel lekker vindt, alhoewel het misschien meer ‘zomer eten’ is, is koude pastasalade.
Heel erg simpel:
Gewoon witte pastaschelpjes
zonnebloemolie (of evt olijfolie, maar zonnebloem is lekkerder!)
(roma)tomaten
verse basilicum
héél klein beetje citroensap

Ik heb geen hoeveelheden ofzo maar dat moet je gewoon naar smaak doen. Ik maak dat vaak wanneer ik zelf eten moet maken.

Waarom open je nog een topic hierover
2 dagen geleden ookal
je kan die gewoon uppen hoor…

en er bestaan super veel soorten vega burgers, worstjes, gehakt, schnitzels en noem maar op: D ik ben ook 2 jaar vegetarier geweest, tot ik me bedacht dat vlees wel erg lekker is(A) maar iig, zijn er super veel recepten (wij aten gisteren andijviepasta met vegaworst van de receptenkaart van de appie heijn) en we eten elke dag vegetarisch hier:) dus er zijn echt super veel recepten.
Google(A)

Dankje ik eet ook al van die worstjes en vega dingen aar was benieuwd of jullie nog lekkere receptjes wisten dankje ga gelijk googlen,