geen vertrouwen meer.

thanks voor alle lieve reacties,

liefs.

Wat een heftig verhaal, misschien moeten jullie er even met z’n 2en uit! Samen een weekendje ergens naartoe en 't niet over al die negatieve dingen hebben! Misschien komt alles dan terug! Heel veel succes

jezus dat is echt zoo zielig voor je ! misschien heeft hy woeden aanvallen ofzoiets denk dat je ff met hem moet praten over die andere kant van hem. als het niet werkt moet je het gwn uitmaken er zijn genoeg anderen. uscces meis!

Wow, wat een bitch is datmeisje zeg! :open_mouth:
Maar je vriend doet ook raar zeg…
Ik zou nog een keer met hem proberen te praten.
Maar aan de andere kant, zegt je titel al genoeg…
Wil je wel met hem doorgaan als je geen vertrouwen meer in hem hebt?
Denk daar eens goed over na.

Heb niet het hele verhaal gelezen, maar wat een zielig kind is dat toch. Dat ze ook nog een berichtje naar je stuurde… Zielig.

Ja ik weet het…
ik denk er al een maand over na, het is echt ernstig.
maar heb al zovaak met hem proberen te praten over wat er allemaal is gebeurd maar dan vind hij dat ik er teveel over praat en dat ik er juist niet meer aan moet denken omdat ik me dan weer boos en verdrietig ga voelen. Maar hij denkt dat ik er zo makkelijk overheen kom maar dat gebeurd maar niet, hoe hard ik ook probeer om alles te vergeten. Voel me gewoon kapot vanbinnen.

hij doet de laatste tijd alleen maar sacherijnig, en als hij me dan boos of verdrietig heeft gemaakt dan probeerd hij het weer goed te maken, het lijkt net een spelen het slaat nergens op.

zoals ik al zei…
me hoofd wil vrijheid, me hart wil hem niet kwijt.

drama.

Vertrouwen is echt super belangrijk, en sessentieel binnen een relatie. Dus als ik zo lees dat jij geen vertrouwen meer hebt in hem denk ik dat je er goed aan doet om er mee op te houden.

Maar aan de andere kant, als dat fout voelt om er mee te stoppen kun je inderdaad een om tafel gaan zitten met hem en echt alles vertellen wat je te vertellen hebt. Ik zou er echt een hele dag voor uittrekken. Misschien een weekendje weg misschien? Zodat jullie even alleen met elkaar zijn en kunnen uitvissen op welk punt jullie nu staan en hoe het verder moet.

In ieder geval, heel veel succes er mee, het ziet er allemaal heel lastig uit.
Kies in ieder geval wat je zélf wilt, laat je keuze niet afhangen van je vriendje, zijn rare chicks of familie of iets. Je moet voor jezelf kiezen.

Mijn vriend heeft het zelfde gedaan, precies dit.

Ik heb met hem gepraat, en hij heeft gezegd dat hij alleen mij wil en niemand anders. Ik heb al zo vaak op het punt gestaan om het uit te maken, maar ik kan het niet. Hij is al 6 jaar m’n beste vriend, en ik kan me geen leven zonder hem voorstellen.

Het gaat niet goed tussen ons, totaal niet. Maar wij gaan er het beste van maken, omdat we weten dat we elkaar niet kwijt willen.

Ga vaak iets leuks doen, wees extra lief voor hem (ook al wil je dat eigenlijk niet) en vertel hem al je frustraties en problemen zodat je er niet mee blijft zitten. Als je wilt, kan alles goed komen.

Zoals hierboven al was gezegt. Echt even tijd voor elkaar nemen en misschien een weekend weg. Weg van de drama en even geen gejammer van dat rare wijf van die mail. Misschien komen jullie eruit en kan je het opnieuw proberen, en misschien is het beter om een break te nemen, tijdelijk of voor altijd.
Succes iig :slightly_smiling_face:

Oke, wat wij hebben is dus precies hetzelfde.
wat hij zegt ook telkens dat ik de enige voor hem ben en dat ik zijn ware ben. maar ik denk vaak van waarom heeft hij me dit aangedaan als ik zijn ware ben? waarom zegt hij dingen zoals dat ik deze relatie verziek? het lijkt gewoon alsof hij een spel met mij speelt tot het punt dat ik gewoon instort en dan gaat hij weer heel lief doen, en net als het weer even goed gaat gebeurd er wéér iets. het lijkt net een draaimolen van problemen. Het begin van het rondje komt een probleem, in het midden gaat het iets beter en aan het einde van het rondje gaat het weer slecht.

wat moet ik met een jongen die twee persoonlijkheden heeft.
ik hou zielsveel van hem, maar wat ik nou eigenlijk de waarheid van onze relatie?

P.s een weekendje weg wordt hem echt niet, denk ik… we zijn wel aan het sparen voor onze vakantie die we wilden boeken in spanje maar als we nu ons spaargeld gaan uitgeven (ook al is het misschien maar honderd euro per persoon) dan hebben we straks niet genoeg.

Allebij niet zo’n super inkomen.

liefs.