geen vertrouwen meer

Hoi allemaal,

Even speciaal voor dit een apart account aangemaakt.

Ik heb nu 4 maanden een vriend.
het ging allemaal super goed tussen ons tot een maandje geleden, er zijn wat dingen gebeurt waar ik het liever niet over wil hebben (vreemdgegaan)
hier wil ik het verder niet over hebben ik heb het nog een kans gegeven en dit is afgesloten.

Nu ging het de laatste maand weer helemaal lekker tot deze week.
Hij doet heel raaar ik kan het niet uitleggen heel anders.
Gisteren zou hij naar me toe komen , toen kwam hij ermee van sorry schatje ik ben heel erg moe van het werk en de voetbaltraining dus ik kom niet ik zie je morgen!
oke prima als hij moe is begrijp ik dat maar dan zie ik een uurtje laterbij een vriend van hem op facebook dat hij gezellig in de kroeg zit.
nouja laatmaar dacht ik ik ga er niet teveel op in.

vandaag afgesproken dat hij om 2 uur hier zou zijn.
om precies 2 minuten voor 2 krijg ik een smsje dat hij niet kan komen omdat hij weg moet.
en weer kom ik erachter dat hij met de jongens buiten is.
ik heb hem gewhatsappt en gevraagd waarom hij liegt, hij heeft dit gelezen maar ik krijg geen reactie.

dus mijn probleem,
ik weet niet meer wat ik moet doen?
wat zouden jullie doen in mijn geval

sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even kwijt.

Heyyy,

Wat erg! Ik zou hem er zeker wel op aanspreken face to face. Waarom hij tegen je liegt en of hij nog met die gene is waarmee hij vreemdgegaan is. En als het helemaal niet meer goed voelt zou ik hem dumpen

Ik zou hem gewoon even helemaal met rust laten, laat het maar eens van zijn kant komen dan!
Gewoon niks meer zeggen, totdat hij uit zichzelf begint te praten, dan een beetje afstandelijk doen, zodat hij merkt dat je het echt niet leuk vind.

En dan inderdaad face to face met hem erover praten, want dit slaat nergens op natuurlijk! Zo mag hij jou niet behandelen, je verdient veel beter!

dit

Ik zou hem even ‘lekker’ totaal negeren, en niets meer van jou kant laten komen ! Wacht maar eens af, hoe moeilijk het ook zal zijn, totdat hij de gene is die contact met je opzoekt.
Als hij geen actie onderneemt, zal ik bij mij zelf afvragen of dit echt wel het ideale vriendje is…

Btw, wie is vreemdgegaan? Want dat kan ook veel verklaren.

Ik denk hij gezien deze zin van de TS : “er wil ik het verder niet over hebben ik heb het nog een kans gegeven en dit is afgesloten.”

Anyway, ik zal hem opbellen, vragen waar die ingodsnaam mee bezig is en zeggen dat je hem wilt spreken.

Face2face met hem prate als die dan weer nie opkomt dagen maak het uit hij is je dan niet waard

idd hij is vreemdgegaan.

hij laat niks horen, heb hem gewhatsappd krijg als antwoord ik kom vanavond misschien wel ff.

ik hou zoveel van hem echt, maar ik ben degene die al de moeite doet het lijkt wel of hij me niet leuk meer vind of dat er iets aan de hand is maar ik weet niet wat.