Geen verkering

Jaa, ik mag geen verkering van me ouders omdat, ze vinden als ik een vriendje heb dat ik dan wordt afgeleid van me school werk en dat ik er te jong voor ben, maar ik ben 13 jaar. IK heb als zo vaak discussies etc. gehad maar nix helpt,
Maar nu heb ik op een schoolfeest met een jongen gezoend die ik niet kende en nu wel ken, maar ik vind hem leuk, maar hy is 2 jaar ouder, (jongens lopen geestelijk + lichamelijk 2jaar achter) maar al zou ik met hem thuis komen dan schrikken zij zich natuurlijk helemaal dood, en ik weet neit of hy mij leuk vind, maar we hebben ook in het zwembad nog een paar keeer gezoend,
maar wat meot ik nou doen als hy me strax gaat vragen? kijk maybe vraagt ie me wel helemaal neit, of stel als een jongen mij vraagt, moet ik dan ja of nee zeggen?
ik zit hiet erg over in geef me aub jullie meningen.
Dankjewel.

Help me ef aub.

Sorry maar het is toch jóu leven ?! Echt hoor, ouders die zoiets verbieden zijn niet slim, ze zouden toch moeten weten dat het dan stiekem gebeurt ?

je ouders kunnen niet beslissen of jij wel of niet verliefd word op een jongen, en tja, mischien moet je het maar eens gaan bewijzen, dat een vriendje en school best kunnen samengaan. en trouwens, als je gewoon zegt tegen je ouders: mam, pap, ik ben verliefd. dan gaan ze heus niet zeggen van: ja je zorgt maar dat je het niet word. dat zou nergens op slaan.

Jaa jullie hebben daar wel gelijk in, en het is mijn leven maaar, me vader is nogal streng, en me moeder twijelt en later gaat ze dan toch mee met me vader.
En ik mag nog veel meer dingen niet, mag niet uitgaan, niet rondhangen op straat savonds chillen buiten egens ook niet, maar ze zijn overbezorgd ik ben ook de oudste, en ik weet het het is neit slim van ze want nu ga ik alles stiekem doen en dat heb ik 1000 x verteld maar ze lusiteren gewoon niet.

nee natuurlijk mag je niet rondhangen op staat s’avonds. dat mag ik ook niet. en ik ben 17. als je toch verliefd bent gaan ze het heus niet tegen houden. en tja, mischien moeten je ouders maar eens beseffen dat je wat groter word, je kan niet altijd daddy’s little girl blijven!

Je bent 13, wat moet je met verkering?
Je wilt toch je jeugd toch niet aan iemand vast zitten maar de wereld leren kennen en met andere jongens omgaan.
Ik snap zulke mensen echt niet die zo jong aan verkering beginnen

Achja ze kunnen het moeilijk verbieden, als jij gewoon verkering hebt kunnen ze niet die jongen killen ofzo :stuck_out_tongue:. En er zijn meer plekken dan jouw huis, dus ontmoeten is geen probleem.

Als je iets verboden wordt, wil je het juist. :kissing:

Soooo true!!

mee eens.

Jaa en dat heb ik ga dan best wel veel stiekem doen,

[i]Waarom zouden je ouders je het geluk niet gunnen om verliefd te zijn? Als ze dat van je afnemen, ivm school, vind ik eigenlijk wel ziek.

Maar goed, je bent nog jong en fris, je hebt tijd zat ![/i]

ik kan je ouders aan de ene kant best wel snappen… en je zegt ook dat je de oudste bent en dan heb je vaak ook het probleem dat ze heel beschermend zijn als je de jongste bent heb je daar niet zoveel last van, want dan heb je meestal al een oudere zus/broer die dat dan ooit al is heeft meegemaakt en dan weten de ouders ook hoe dat is…
maargoed je kan er niks aan doen dat het nog niet mag. ik zou gewoon goed met je ouders gaan praten en vragen om duidelijke argumenten waarom je geen verkering mag. vanwege school is misschien ook wel logisch want je hebt zat mensen die dan verkering krijgen en niks meer aan school doen.
maargoed praat erover met je ouders en kom samen met een oplossing

Dit is een beetje de leeftijd voor 1e vriendje enzo
en het is meestal niet serieus…

Jaa, oke, maar als nog, ik ebn dan nog wel 13 en hoef nog neit verder tegaan dan zoenen, maar het is toch alleuk om met hem te knuffelen enzo, lekker bij hem zijn, en ik baal er wel heel erg van en ik begrijp ze wel dat zze zo bezorgd zijn, maar aan de andere kant, jaa, ik meot het toch een keer proberen,

Doe het gewoon, ze kunnen je toch niet dwingen het weer uit te maken…

Wat een flauwekul dat je roept dat jongens 2 jaar jonger zijn in gedrag.
Hij kan op 't gebied van relaties meer hebben gedaan en hebben gehad dan jij, dus enorme flauwekul.

Maar goed.
Persoonlijk zou ik lak hebben aan de mening van mijn ouders. Ik zou mijn eigen geluk niet beperkt stellen omdat zij niet willen dat ik verkering heb.
Dan gunnen ze mijn geluk niet en ik sta er met mijn eigen verstand bij.
Je moet dus doen, wat je moet doen!!