geen verjaardags cadeautje ..

halloo

sinds een paar maanden heb ik een vriend. een paar dagen geleden kwam hij ermee dat hij me vandaag mee zou nemen naar een stad (amsterdam ofzo) en dan mocht ik daar een cadeautje voor mijn 18e verjaardag uitzoeken. en morgen ben ik jarig.
ik was er echt super enthousiast van en ik verheugde me er heel erg erop! echt ontzettend lief dat hij dat had bedacht! (mijn ex wilde nooit moeite voor mij doen, zo kreeg ik voor mijn slagen en 17e verjaardag geld…)
zojuist kreeg ik een whatsappje van mijn vriend dat hij sacherijnig is en geen zin heeft om een cadeautje te gaan kopen voor mijn verjaardag.
ik vind het echt heel erg jammer enzo, niet omdat ik geen cadeautje krijg, maar gewoon om het feit dat ik me er heel erg op had verheugd.
wat vinden jullie hiervan? ik weet gewoon niet zo goed wat ik ermee aanmoet … of ik bijvoorbeeld moet zeggen tegen hem wat ik ervan vind ofzo. pff :slightly_smiling_face:

liefs!

dankje voor je reactie :slightly_smiling_face: ik ben het inderdaad met je eens dat een relatie niet om cadeautjes geven e.d. gaat, maar ik vind het ook gewoon jammer dat een leuk dagje zo bam wordt afgewhatsappt

Ja idd het gaat jou gewoon om het leuke dagje samen! Mss kan je wel laten blijken dat je 't niet leuk vindt, en voorstellen om op een andere keer te gaan?

hmm ja, daar dacht ik ook inderdaad al aan. en dat zeg ik er wel bij dat het me niet om het cadeau gaat, maar meer omdat ik het echt heel erg jammer vind dat het niet is doorgegaan enzo

Ik zou gewoon zeggen dat je het heel jammer vindt omdat je je er enorm op verheugd had om iets leuks te doen met hem. En dan kan hij zelf bepalen wat hij daarmee doet.

dankje voor je reactie! ik ga sowieso vertellen dat ik het gewoon heel erg jammer vindt, en dan wacht ik zijn reactie af. ergens hoop ik wel dat hij er zelf mee komt alsnog, een ander keer, het alsnog te doen.