geen toestemming.

hallo ,
maandag is er een event waar ik heen wil gaan , het mag van school en van me mentor alleen mag het niet van me ouders omdat het tijdens school is. ik wil d’r supergraag heen en ik huil nu sirieus , hoe moet ik ze overhalen?

Omg, weer een sirieus- kwestie? :’)

Wat voor event is het dan dat je school het wel toestaat dat je erheen gaat?

niet.
school gaat voor.

mijn school laat leerlingen ook overal en nergens voor gaan,

Ik zou gewoon niet gaan, er zijn nog genoeg feesten. Jou mentor heeft geen recht toestemming te geven wanneer jou ouders dit niet doen.

naar school gaan :wink:
is dat nu zo moeilijk te bedenken? dat school belangrijker is dan feesten?

wat is het dan?

ah kom op, alsof ze een dagje geen school kan misschien, hoeveel dagen school heb je in een schooljaar en dat het van je mentor enzo mag is echt tof.
vertel je ouders dat het mag, laat haar eventueel je mentor mailen of bellen of het echt zeker is dat je vrij kan krijgen

wat voor feest ? en gaat je hele kas of ben je de enige ?

Je hoort gewoon elke dag naar school te gaan. Het is domweg niet fatsoenelijk om van school weg te blijven voor een 1 of ander event.

Wat is het voor feest dan? Want als school er toestemming voor geeft, zal het wel wat bijzonders zijn en niet zomaar een feest. Zeg dat het van school mag, en dat het niet erg is als je 1 dagje school mist. En dat je hele klas ook gaat, en dat je anders alleen in de klas zit.

ja dat begrijp ik, maar als je er toestemming voor hebt gekregen dan kan dat. en waarschijnlijk is het wel een goede brave leerling, anders had ze die toestemming niet gekregen…
en ik ben ook benieuwd wat voor evenement het is…

Je hebt een ander topic gemaakt over blijven zitten, en dan wegblijven van school? domdomdom.

was jij ook niet degene die helemaal door het lint ging toen ze van het weekend niet uit mocht? laughing7
no offense.

Vervelend altijd wanneer mensen een topic aanmaken en er geen antwoord meer opgeven. Zo belangrijk zal het dan wel niet zijn lijkt me…? Iig, ik ben nog steeds benieuwd naar het soort evenement. Wanneer het een feest is lijkt het me niet dat de school er toestemming voor geeft, maar lijkt het me wel logisch dat je ouders er geen toestemming voorgeven. Wanneer het een ‘studieverantwoord’ evenement is lijkt het me logisch dat ze beide wel toestemming geven…

harry potter wou in deel 3 ook mee op een excursie naar Zweinsveld maar hij kreeg ook geen toestemming. De eerste keer heeft hij het op zich laten zitten en is hij niet mee gegaan, maar de 2e keer deed hij zijn mantel om en is gewoon mee gegaan ! dus ik zou als ik jou was wel gaan en de handtekening faken ( aangezien je geen onzichtbaarheidsmantel hebt)

Je weet toch niet wat voor evenement het is? Je mag er toch vanuit gaan dat als je school er vrij voor geeft dat het dan wel iets ‘fatsoenlijks’ is.

Ik vind het een beetje schijnheilig dit… of ben jij nooit thuis gebleven terwijl je eigenlijk niet zo heel erg ziek was?

Oh serieus dit maakt mijn dag zo goed. :’)

Hahahahahahahahahahaha :’) Omg.