Geen toekomst

Hoi allemaal

Ik zit met een probleempje. Mijn ex heeft het nu ongeveer 1,5 maand geleden uitgemaakt met mij. Omdat hij geen toekomst ziet (hij is ouder, heeft meer meegemaakt en is extravert terwijl ik net heel verlegen ben)

De laatste weken krijg ik constant berichtjes van hem dat hij me mist dus we hebben afgesproken. Dit eindigde uiteindelijk in seks (ondertussen 3 keer). Het is niet zo dat ik dat totaal niet wil, maar omdat ik nog wel gevoelens heb voor hem krijg ik achteraf wel een gek gevoel.

Het is ook niet zo dat hij me binnen laat we hebben seks en ik ga weer weg. Achteraf nog knuffelen en praten over gewone normale dingen. Net alsof we nog een relatie hebben maar dan zonder blijven slapen of andere leuke dingen doen.
Hij weet dat ik meer wil dan dit en hij zei daarstraks ook dat we eigenlijk nog een soort relatie hebben maar dat hij zich geen zorgen moet maken over wat er in de toekomst gebeurt.

We hebben eigenlijk constant contact met elkaar, we zijn heel de dag door aan het chatten en hij zegt heel vaak dat hij me mist. En hij heeft pas ook nog gezegd dat hij nog wel van mij houdt en me daarom zo moeilijk kan loslaten. Het probleem is dus gewoon dat hij geen toekomst ziet.

Wat denken jullie gewoon verder doen zoals nu gewoon praten met elkaar afspreken en seks hebben en zo hopen dat hij er uiteindelijk meer in ziet of al het contact verbreken, waarvan ik niet zeker weet of ik dat wel kan…
(Ik vraag overigens nooit om af te spreken en begin ook nooit de gesprekken dus alle initiatief komt van hem)

Hij gebruikt je voor seks en houd je aan het lijntje, je kunt beter het contact volledig afkappen.

Ik denk dat jij moet bedenken wat jij wil met hem.
Onthoud dat hij geen toekomst met je ziet. Hij kan je wel missen en zo nu en dan willen zien (en seks hebben), maar als hij gevoelens krijgt voor een andere meid laat hij je waarschijnlijk als een baksteen vallen.
Kan jij dit hebben? Kan jij er zo in staan als hij, dus plezier maken zonder een relatie te hebben en zelf beslissen wanneer/wel/niet en wat je met anderen doet?

Ik denk van niet, als je nog gevoelens voor hem hebt en hem terug wil. Maar dat moet je afwegen. Als je dat niet doet, is het voor nu fijn hem te blijven zien/spreken, maar gaat die klap 10x zo hard aan komen als hij hier ook mee wil kappen op den duur.

Dit. Je wordt gewoon hard gebruikt!

Ik zou afstand nemen… Hij wil wel de lusten maar niet de lasten. En jij hebt duidelijk nog gevoelens dus alleen al om jezelf te beschermen moet je in elk geval kappen met die seks.

Straks heeft hij een ander, laat hij jou gewoon per direct in de stront zakken en heeft hij verder een leuk leven en jij niet. (Korte termijn natuurlijk)

Als hij zegt dat hij geen toekomst ziet in een relatie met jou, maar dan vervolgens voor seks wel weer komt aankloppen… Dan gebruikt hij je. Anders had ie al lang wel weer gezegd dat hij spijt heeft en een relatie wil met je. Hij maakt gebruik van het feit dat je hem nog leuk vind.

Dit inderdaad. Hoe moeilijk het ook is, het is echt beter voor jezelf als je ermee stopt.