geen toegang zwembad.

Hallo, laatst was ik in een openluchtzwembad en komt er een badmeester op me af dat ik niet het water in mag. Ik had een tankini aan en hij zei dat je alleen in badkleding binnen mag.

heeft iemand ervaring hiermee? Een tankini is namelijk gewoon badkleding of ligt dat aan mij. Die badmeester had nog nooit van een tankini gehoord :s.

maar ik ga binnenkort weer zwrmmen in een ander zwembad, ben bang dat ik daar dan ook niet in mag of heeft het aan de badmeester gelegen denken jullie? De andere badmeesters hebben niks gezegd er over.

wtf
dat is echt raar
tuurlijk mag je gewoon met een tankini zwemmen :’)
ligt echt aan de badmeester

Er lopen zoveel mensen in tankini’s overal.
Ik zou je de volgende keer niet zomaar meer weg laten sturen.

Laat hem zien dat je tankini wel degelijk van zwemstof gemaakt is en dat hij geen recht heeft je weg te sturen. Ik bedoel, wat is het verschil met een tankini en een badpak dan? De stukjes zitten niet aan elkaar genaaid, so what.

Slaat ook nergens op zeg :’) Een tankini is ook gewoon badkleding. Heeft vast aan de betreffende badmeester gelegen hoor.

bullshit
Tankini is ook badkleding. Als hij je weigert te laten zwemmen, kan je dan niet naar de ‘baas’ ofzo gaan? :’) Want dit slaagt werkelijk nergens op

Ja Klopt, ik dacht ook al vqn ligt het aan mij of is hij gwn dom.

dankje iedereen, ik ga gewoon weer zwemmen en als er ooit nog iemand van zegt dan vraag ik inderdaad wel naar de baas. Dit was inderdaad verspilt dagje bus betalen.

Misschien dacht hij dat het geen zwemmateriaal was ofzo, heeft mijn vriendin al 's meegemaakt.

Wss dacht hij dat je gewoon een normaal topje aanhad, volgende x gewoon even laten zien wat voor stof het is :stuck_out_tongue:

Welk zwembad was het?

fout van de badmeneer

Je had toch gewoon kunnen laten zien dat het van zwemmateriaal was? Ik had me echt niet laten wegjagen, haha!

Ik heb het aan mijn vriend gevraagd (die is badmeester) en je badkleding moet wel een speciale zwemstof zijn, ik weet niet wat voor stof jouw tankini was maar ze mogen je weigeren.

volgende keer anders aan een randje laten voelen dat het gewoon bikini stof is?
want dat is echt belachelijk aangezien een badpak zelfs meer stof heeft

Of voor de zekerheid ook een gewone bikini meenemen volgende keer. Het is belachelijk, maar om dan naar huis te gaan is ook kut