hey meiden,
Ik vind iemand erg leuk. En alles loopt heel goed, praten veel via app en al keer afgeproken. Maar met zijn ex en flows zegmaar sprak hij best wel vaak af, minstens 2x per week. En ik zie me dat dus echt niet voor me. Want heb het best wel druk met school, moet er veel voor doen enzo. En daarbij is mn moeder ook best wel een stresskip in of alles wel goed met me gaat op school en controleert alles best wel.
Ik weet dus echt niet hoe ik dit moet doen met afspreken, want denk dat ik niet aan zijn verwachtingen kan doen…
help?
liefs x
2x in de week is in mijn ogen niet veel. En naar mijn mening als jullie elkaar echt leuk vinden is er ook echt wel een manier om af te spreken. En met je moeder tja, praat er met haar over. Ik weet niet hoe oud je bent maar vriendjes horen er ook bij. En ze kan je niet eeuwig blijven controleren.
Wat tubbietoast ook al zegt, als je elkaar echt leuk vind dan wil je juist graag vaak afspreken. Maargoed, kijk het even aan, niet elke relatie is hetzelfde. Merk je dat je toch te weinig tijd voor hem hebt, zeg dat dan eerlijk. Misschien heeft hij daar vrede mee maar wees niet boos als hij het er dan liever bij laat.
Ja ik wil ook zeker heel graag afspreken maar gewoon wel druk op dit moment, ik wil hem echt niet laten gaan maar merk dat dit best wel tussen ons in staat…
up?