Hallo meiden,
Ik heb een soort van probleem. Vandaag vertelde de decaan ons dat het vak tekenen in klas 4 waarschijnlijk niet door zal gaan. De reden hiervoor is: Er zijn van onze vwo-afdeling in totaal maar 9 mensen die dit vak gekozen hebben, en het zou ‘te duur’ zijn om hier een docent voor te betalen. Gevolg: We moeten allemaal een ander vak kiezen, of we worden bij de havo tekenklas gezet, maar dat is onwaarschijnlijk. Ik heb nu de gekozen vakken: Wiskunde A, Latijn, Duits, Maatschappijwetenschappen en eigenlijk Tekenen, maar nu moet ik daar iets anders voor kiezen, ik heb het CM profiel gekozen, nu kon ik kiezen uit Economie en M&O alleen het probleem is… Die vakken liggen me niet, informatica zit vol, en biologie is niet handig… Wat blijft er over: Frans en Grieks… Ik weet dus niet wat ik moet kiezen ik wilde liever niet nog een taal omdat ik dit jaar al best moeite heb met 6 talen in totaal (nl, eng, fa, du, la, gr ) het is wel mijn sterkere kant, maar soms wat verwarrend.
Is er iemand die zo een soort zelfde probleem heeft (gehad). En wat deden jullie toen? Of wat zouden jullie mij aanraden om te doen?