Ik zit al een tijdje met deze vraag en natuurlijk kunnen andere mensen deze niet voor mij beantwoorden maar misschien zijn er wel tips of mensen die dit ook meegemaakt hebben?
Ik zit nu in de derde, en moet dus binnenkort mijn keuze gaan maken qua profielen etc. We moesten gaan denken over je passies, talenten, wat je later wilt worden en eigenlijk heb ik niet echt interesses in de meeste beroepen en heb ik geen idee wat ik later wel zou willen worden.
Ik heb er wel vaker en eerder over nagedacht, maar eigenlijk heb ik helemaal geen ‘passies’ of ‘talenten’. Ik vind dingen wel leuk, maar dan ben ik er niet goed in of heb ik er geen talent voor. Ik kwam erachter dat ik eigenlijk nergens een talent voor heb… Ik ben in alles middelmatig, dus niet slecht maar ook niet goed. Ik heb totaal geen idee van wat ik later wil worden, en aangezien ik ook nergens écht goed in ben zou ik totaal niet weten welke richting/welk profiel ik moet gaan kiezen.
Ik vind dit erg lastig, en vraag me af of jullie dit misschien ook hebben ervaren, en hoe jullie het aangepakt hebben?
Alvast bedankt xx