Geen stunt @ what else?

Halloo,

we hebben een probleempje op school: de schoolleiding wil namelijk van de stunt af (denk: veel viezigheid, school op z’n kop, rommel, niemand die het opruimt, vorig jaar hadden ze zelfs rotte banenen waar ze iedereen mee wilden bekogelen maar die zijn dus afgenomen). Nu is de schoolleiding hierin nogal doorgeschoten en is zelfs water verboden…
Ze kwamen zelf met het idee van een ochtendbrunch maar goed, dat is natuurlijk niet zo leuk :’)

Nou moeten we dus met een voorstel komen dat ‘acceptabel’ is (maar wel leuk). Het moet dus tussen een bananengevecht en een ochtendbrunch liggen :’) Hebben jullie misschien nog ideeën?
want ik ben echt compleet inspiratieloos (ook als ik bij andere topics kijk)

• een tof feestje geven voor de hele school, gewoon spontaan.
  • iets subtiels als de aula veranderen in een ballenbak

verder kan ik ook even niets bedenken.

Wij mogen ook geen stunt geven, en als we het wel doen mogen we niet naar het examenfeest. Dus je topic komt als geroepen, haha.

hahaha wij hetzelfde als HPfangirl.
trieste k*tschool :’)

ik weet oook niks

Kan je niet regelen dat: stunt organisatie=opruimploeg.

mhhh, bij ons deden ze vorig jaar een barbeque. (:

en dan ga je na de barbeque, als je van het schoolterrein af bent, lekker met fruit gooien. haha.

maak van de aula een disco en stuur alle leerlingen daar heen. schenk drinken, zorg voor een dj etc.

Zet een luchtkussen voor de school neer waar je wel overheen moet voordat je de school in kan lopen!
Dat hebben ze bij ons een paar keer gedaan…
Wij hadden als stunt, ijsjes verkopen en een chill bandje laten spelen:) dat was echt super!

We hebben al een eindexamenfeest en daarnaast komen de bovenbouwers echt niet naar een feest waar ook onderbouwers zijn uitgenodigd. Dan mag er sowieso geen alcohol worden geschonken dusja…

- iets subtiels als de aula veranderen in een ballenbak
Hahahaaa, geweldig, maar dan hebben we wel echt ruzie met de schoolleiding :')

verder kan ik ook even niets bedenken,

Ja, dat is ook de regel maar vooral vmbo leerlingen die helpen dan niet mee opruimen en dat is zo lullig voor de rest…
ik heb niks tegen vmbo leerlingen maar dit gebeurt bij ons echt al jaren zo, er zijn natuurlijk uitzonderingen

BBQ hebben we ook al aan gedacht maar dan krijg je het gedoe met geld en hoeveel iedereen eet en dan zijn er ook nog mensen die vegetarisch zijn of bepaalde dingen niet mogen en blablabla

Ik vind trouwens wel echt tof dat jullie proberen mee te denken, bedankt! :grinning:

Oe, dat is inderdaad wel gaaf!

Bij ons hebben ze ook de stunt afgeschaft, nadat ze leraren met verf onderspoten. (Ik zie daar de ernst eigenlijk niet van in, at ze het moesten afschaffen maar oke). In plaats daarvan gaan we naar Walibi ofzo.

Gewoon betalen als je de school vies maakt
of stroopwafels voor een leraar kopen
dat vinden ze denk ik wel goed XD

muhaha bij ons hadden ze een paar jaar geleden de leraren ‘gekidnapt’ en op een onbewoond eilandje laten zitten :stuck_out_tongue: en ook een keer hadden ze alles zowat omgedraaid, en dan ook echt bijna alles xD ghehe
verder geen iedee :slightly_smiling_face:

Ook leuk inderdaad maar wel heeeel duur :open_mouth:

ja met dat van de bbq heb je eigenlijk wel gelijk, ik weet niet hoe ze dat bij ons hadden gedaan. 2 jaar geleden gingen zo met waterballon bij de deur gooien, en op karretjes door de school racen. maarja. als je dan naar buiten liep stond er iemand op het dak die een waterballon naar beneden wilde gooien. niet echt leuk ofzo. : D

Dat kidnappen is wel grappig :stuck_out_tongue:
En ieder jaar wordt er van de school een rommeltje gemaakt maar daar is eigenlijk helemaal niks aan. Dan moeten de leraren het opruimen en dan?
Daarom doen we daarnaast ook iets van een spel maar nu mogen we dus geen water of iets dergelijks gebruiken waardoor het saai wordt en karaoken doe je ook geen uren :’)

Haha lijkt me wel grappig dat met die waterballonnen maarja, water he.
Ik denk dat we de schoolleiding wel kunnen overhalen om toch iets met water te doen maar dan moet het wel echt iets leuks zijn en niet waterballonnen naar beneden gooien, daarvan zullen die gorilla’s de fun niet begrijpen :’)