Geen stijl

Hey!
Ik wil heel graag een leuke kledingsstijl hebben/ontwikkelen, maar ik weet niet zo goed hoe…
ik draag bijna altijd een jeans met een shirtje/trui en dat vind ik zelf echt saai!
en er zijn wel veel stijlen die ik leuk vind (vb preppy of zo’n beetje zoals H&Mdivided kleding (ik weet niet hoe dat heet :stuck_out_tongue: ))
maar ik vind juist zoveel dingen leuk, en het wordt dan een beetje te veel …
heeft iemand tips?

Koop wat je leuk vind?.. Kijk op lookbook.nu, daar kan je vast ook wel inspiratie vandaan halen.

was al een x een topic over.
ik vind eiglijk ook alles leuk. dus ik trek gewoon aan wat ik leuk vind, en dan zeggen mensen dat ik een eigen stijl heb terwijl ik dat van mezelf helemaal niet zo vind :sunglasses:
ik denk ook dat je niet perse een eigen stijl wilt hebben want er is altijd wel iets of iemand is die dan op jou lijkt ofzo als je begrijpt wat ik bedoel =p
succes!

tuurlijk koop ik wat ik zelf leuk vind, maar ik vind zoveel leuk dat ik van alles iets koop en dan kan ik’t uiteindelijk niet leuk combineren…
en als ik ga shoppen (niet vaak dus) kom ik nooit écht leuke dingen tegen…

Ik koop wat ik leuk vind en laat me inspireren door foto’s op internet (lees:inspireren niet klakkeloos na-apen ofzo) Maar ik heb ook geen bepaalde stijl de ene dag loop ik in een zwarte wijde broek met dr martens en een wijde band trui de andere dag in een kort rokje met platform laarzen en een corset. Vind het wel best hoef niet echt een bepaalde stijl te hebben want dan zijn mensen meteen zo geschokt als je iets draagt wat niet in die stijl is.

Ik draag gewoon wat ik leuk vindt en dat is nou eenmaal niet de meest boeiende stijl op aarde maar ook weer niet heel standaard ofzo. Ik vind heel veel stijlen ook leuk, maar ik ben eerst gaan kijken wat me staat. Eerst droeg ik heel veel dingen die me niet stonden en nu minden. Ben nu een beetje vintage/romantsiche/nude dingetjes aan het verzamelen (:

Handig die site (had de URL al eerder voorbij zien komen, ‘but it didn’t sparked my interest’)
Ik voelde me ook al een tijdje dood qua stijl, maar ik heb nu gelijk weer inspiratie door die site n__n thanks you :V

ja die site is echt wel handig!
tnx vr de reacties meiden!
nog iemnd tips?

Sorry. Welke site?? :blush:

Maar ik heb gelukkig mijn kleding stijl al gevonden, ik moet er alleen nog de kleren voor verzamelen: Preppy as like Blair Waldorf.

xx

www.lookbook.nu

zo wil ik het nou niet doen gewoon een stijl kiezen en dan kleding verzamelen,
het moet iets spontaner zijn… vind ik
het moet van mij zijn zeg maar :stuck_out_tongue:

Ik kijk naar plaatjes en probeer r dan wat uit te halen. Die jas, dat shirt, dat kapsel etc.
Dan gooi ik het bij elkaar en voila! De stijl die je wil :3

ik draag ook gwoon wat ik leuk vind en hou ook niet zo van te standaard dingen wel lekker nonchalant enzo maar ook niet extreem ofzo

ik denk je het beste kan beginnen met sterke basis items en dan die later combineren met verschillende kleuren en prints.

Dan moet je ook geen adviezen van anderen opvolgen, want dat is ook niet erg spontaan.
Ga gewoon winkelen en koop wat je leuk vindt, maar denk er gelijk wel bij na waar je het mee kunt combineren. Is toch allemaal niet zo lastig?

ik vraag ook niet of iemand me zegt wat ik moet kopen ofzo…(ik wil niet zeggen, nou ga’k me in die stijl kleden) ik wil graag een beetje van een paar dingen combineren tot iets unieks, ik wil weten hoe ik er achter kom welke stijl bij me past.
bvb, moet ik er veel tijd overheen laten gaan, of bvb inspiratie opdoen en en dan plots heel veel shoppen,
of waardoor kan ik me laten inspireren
of hoe heb jij je eigen stijl ontdekt

Ik koop gewoon wat me aanspreekt en soms draag ik dan een broek met een shirt en cardigan en soms een jurkje of rokje met een legging. Het meest broeken met tuniekjes erboven=) Ik wissel altijd met wat ik leuk vind. eerst bijv een shirt met vlindermouw en veel tuniekjes… Dan ben ik dat zat en ga ik over op lange vesten of gewoon T-shirtjes. Soms loop ik er heel normaal bij en soms heb ik echt weer wat aparters aan.
Doe gewoon aan wat je wil en doe geen dingen aan waarvan je denkt: zo zie ik er apart uit! Maar waar je je helemaal niet fijn in voelt.

:thinking:

Langzaam opbouwen.
Dus dat je er niet gelijk als een of ander fashion victim eruit gaat zien :slightly_smiling_face:.
Gewoon dingen combineren die je normaal nooit zou combineren. Er desnoods een foto van maken en hem later weer bekijken (ik zeg ook maar wat :relieved:) Gewoon doen.

da’s zo stom nog niet :dancing_women:
tnx!