Geen Snapchat

Hoi,

Snapchat is natuurlijk erg populair tegenwoordig. Soms heb ik het gevoel alsof ik de enige ben die daar nauwelijks gebruik van maakt, want ik merk dat mensen dit heel gek vinden/verbaasd reageren. Ik heb gewoon geen behoefte om de hele dag door allemaal nonsens dingen te ontvangen of te sturen. Ik snap eens in de zoveel tijd met vriendinnen of mensen waarvan ik merk dat ik goeie klik mee heb.

Hebben meerdere mensen dit? Ik voel me soms namelijk alsof ik uit een andere planeet kom hahah.

Niet iedereen gebruikt snapchat. Ik stuur ook niet elke dag een snap. Mijn vriend al helemaal niet. Maar ik ben ook al iets ouder, ik heb het idee dat snapchat heel populair is onder 16-jarigen nu.
Heel logisch ook als niet constant je leven wilt snappen

Ik ben 29 en heb Snapchat eigenlijk ook nooit zo gebruikt. Ik zag er nooit het nut van in en had eerlijk gezegd altijd het idee dat het alleen werd gebruikt voor seksueel getinte foto’s naar elkaar sturen. Ik gebruik het nu eigenlijk alleen maar om een selfie te maken, voor de rest doe ik er helemaal niets mee :’)

Volgens mij is het vooral leuk voor tieners. Ik heb het een paar keer op m’n mobiel gezet maar ik kan er ook niet echt in komen. Ik beleef niet zoveel dus heb geen idee waar ik een foto van zou moeten maken.

Ik heb precies hetzelfde, ik vind Snapchat gewoon saai ofzoiets dus doe er niks mee. Ik heb het wel zodat ik weet wat het is en hoe het werkt, maar meer niet.

Ik denk dat het aan de leeftijdscategorie ligt. Ik ben 21 en ik ken eigenlijk niemand die die app nog echt gebruikt.

Ik ben 13 en ik snap niet wat mensen zo leuk aan snapchat vinden iedereen uit mijn klas heeft het behalve ik. wel ooit geprobeerd maar niks aan.