Geen service

Hee,

Ik kan sinds vanmorgen al niet meer smsen en bellen omdat er de hele tijd komt te staan dat er geen service beschikbaar is. Dat wil zeggen dat mijn provider in dit geval ‘ben’ het dus al de hele dag niet doet. Mijn vriendin heeft dezelfde provider en bij haar doet het, het wel gewoon. Hebben jullie dit misschien al een keer gehad en weten jullie hoe je dit op moet lossen. Ik heb echt van alles al geprobeerd.
alsvast bedankt

ps. misschien is het handig om te weten, ik heb een iphone 3g

ik ken het niet,
maar misschien kan je met je service nummer bellen? of ze een mailtje sturen?

Gek dat je ben hebt en dat die eruit lag. Ben (die maakt gebruik van het t-mobile netwerk) had namelijk geen storing vandaag. Het KPN netwerk heeft wel een flinke storing gehad in het delen van het NO en bijna het gehele ZO van het land. Je kunt er last van hebben gehad als je bij KPN, telfort of HI een mobiel abbonement hebt.

Verder kan het ook aan jou telefoon liggen. Vooral omdat jou vriendin (in dezelfde woonplaats?) geen problemen had. Wat je ook nog even kan proberen is even in je telefoon zoeken naar de “telefoonprofielen”. Bij mijn telefoon ga ik dan naar het menu>instellingen>telefoonprofielen. Het zou namelijk kunnen dat je telefoon op vliegtuigmodus zit en je door hem daar van af te halen weer kunt gebruiken.

Mocht je nu nog steeds dat probleem hebben en het helpt niet dan zou ik eerst even de provider bellen en daarna de plek waarvan je de mobiele telefoon hebt gekocht.