geen seks meer!?!?!?!

Hallo,

Voor ik begin moet ik nog even zeggen dat mijn vriendje erg snel bezorgd is en snel negatieve dingen op zich neemt plus hij is erg eigenwijs. Nou let’s start! (sorry als ik teveel details vertel maar ik zit er best wel mee)

Ik en mijn vriend hadden het de laatste tijd over dat we graag een stapje verder wilden seks dus, dit was voor ons beide de eerste keer. Nou was ik erg bang voor pijn dus heb ik dit ook gezegd tegen hem waarna ons het beste leek dat als ik pijn had hij meteen zou stoppen en even wachten. Dus paar dagen later waren we alleen thuis en wilden we verder gaan allemaal heel leuk en lief enzo maar toen kwam het punt dat we zouden beginnen. Hij ging in mij en het deed pijn, hij zag dit en zoals afgesproken stopte hij meteen, maar dit deed nog veel meer pijn dus vroeg ik of hij gewoon rustig verder wou gaan tot hij er helemaal in zat. Natuurlijk deed dit ook pijn maar dit wilde ik wel en zo was ik er sneller van af althans dat dacht ik en dat doe ik nu nog steeds. De rest ging goed, ik had nog een beetje pijn maar het was ook fijn gevoel gelukkig. Toen we klaar waren bleek dat ik gebloed had en ik schrok hier best wel van. Waarom? Ik heb geen idee haha. Ik heb daarna nog 3 dagen pijn gehad.

Hij weet dit allemaal omdat we heel openlijk hierover kunnen praten. Toch had ik niet vertelt dat ik 3 dagen erna nog last ervan had want ik was bang dat hij zou over reageren. Uiteindelijk toch vertelt en ja hoor hij over reageerde. Hij voelt zich ENORM schuldig en wil mij geen pijn meer doen. Maar nu omdat hij me geen pijn meer wil doen, wil hij GEEN seks meer!?!? Ik schrok hier erg van want ik wil wel weer gewoon seks hebben met z’n tweetjes. Ook geloof ik dat de tweede keer geen pijn meer zal doen. Want ik ben erg nat van mezelf en we gebruiken condoom met glijmiddel. Dus daar ben ik niet bang voor maar toch omdat hij mij geen pijn wil doen zouden we geen seks meer hebben!?!?! En als ik dat allemaal vertel blijft hij bij zijn standpunt.

Wat vinden jullie hier van? Wat is jullie reactie? Hebben jullie tips of iets? Alles mag je zeggen…

Gewoon uitleggen dat pijn heel normaal is en dat jij zelf ervoor kiest om toch seks te willen hebben. Ik snap dat hij zich zorgen maakt maar als jij zelf aangeeft dat het ook weer niet zo erg vindt en wel alsnog seks wilt hebben dan moet hij wat meer naar jou luisteren ipv standvast te blijven dat hij jou niks wil aandoen, hij doet je niks aan door iets te doen wat jij wilt :wink:

Je zegt wel dat je denkt dat het de tweede keer geen pijn gaat doen, maar dat kan wel hè. Het is waarschijnlijk wel minder maar de kans blijft dat het alsnog pijn doet, maar zoals al gezegd is dat heel normaal.

Ik heb de eerste keren ook pijn gehad en ik scheurde ook waardoor ik bloedde. Die pijn van die scheur duurde ook een paar dagen, maar na een paar maanden is dat voorbij. Vertel tegen je vriend dat dit normaal is en bij meerdere meiden gebeurd.

Het doet bijna altijd pijn de eerste keer. Bij mij deed het de eerste paar keren zelfs nog steeds pijn. Ook het bloeden is normaal, dit hebben heel veel meiden. En ook dat je een paar dagen wat last/pijn had, is normaal.

Echt, niks aan jouw verhaal is zorgwekkend, het is zo’n beetje de ‘‘standaard’’ eerste-keer-ervaring. Vertel je vriend dit ook, google het desnoods en laat hem er een artikel over lezen. Het is onzin om geen seks meer te willen, want wij meiden moeten even door die pijn heen. Lief dat je vriend zo bezorgt is, maar in dit geval is dat absoluut niet nodig :slightly_smiling_face: Doe het rustig aan, voldoende voorspel en zorg dat jij ontspannen bent. Alleen dan kom je snel over dat pijnlijke gevoel heen.

Seks kan altijd pijn blijven doen. Of je het nu al 100x hebt gedaan of pas de eerste keer het doet.
Als je in de mood bent samen met je vriendje kun je er nog eens met hem over praten. Ik snap hem wel maar het is wel een beetje overreacted als hij ineens compleet geen seks meer wilt.
Neem alle tijd die je hebt. het hoeft niet perse binnen nu en 4 weken weer opnieuw