Geen ruzies

Eerlijk gezegd is dat het domste wat ik ooit heb gehoord! Ja natuurlijk is ruzie maken niet erg en als het een keer gebeurd kan het je relatie een boost geven. Maar je moet er niet vanuit gaan dat niet-ruzie maken iets slechts is! Het is toch juist fijn om gewoon lekker jezelf te kunnen zijn zonder om de 2 minuten in de clinche te liggen? Of zijn de mensen die jou dit advies hebben gegeven zelf gek op ruzie?

ik heb 2 jaar met mijn vriend en ook nog nooit ruzie gehad met um =)
natuurlijk soms wel een meningsverschil enzo maar ruzie? nee =P

ik zou me pas zorgen gaan maken als je iedere keer ruzie hebt, niet wanneer het lekker gaat =)

haha fniee

You go girl!

x

:O!
Ik zou echt ruzie gaan maken hoor, dit kan echt niet !

Oke serieus; meid wees blij! Beter te weinig ruzie (of het liefst geen) dan teveel :wink:

Don’t worry… :wink:

Ik had denk ik na 10 maanden ofzo voor het eerst ruzie met mijn vriend en toen was het ook echt flinke ruzie gelijk.
Maar beter toch als je geen ruzie hebt (:

Het is juist onwijs fijn om geen ruzie te hebben met je vriend, geloof mij maar! Alleen maar ruzie is ook niks, LIEFS

nou geloof me.een relatie zonder ruzie is veeeeel fijner!. maar oke het hoort er wel bij.

maar een relatie zonder ruzie is echt niks mis mee hoor!. alleen maar beter=)

Mijn vriend en ik hebben na 4 maanden ruzie gekregen.
Dat is juist heel goed dat betekend juist dat je goed met elkaar overweg kunt.

^ Ik weet niet onder welk steen jij hebt gelegen, maar een ruzie betekent juist dat je niet goed met elkaar omweg kan gaan.

Tuurlijk, ruzie hoort erbij, maar dat hoort er pas bij na zo ongeveer een half jaar.
Ik had ook pas voor het eerst ruzie toen ik 7 maanden had. (de 7 month/year (wat jij wil) itch hè xD)

Wees nu maar lekker helemaal verliefd nog :slightly_smiling_face:

Ik snap je zorgen denk ik wel…
Een collega van mij had ook nooit ruzie met zn vriend. Tot ze ong. een jaar samen waren. Toen kregen ze opeens barstende ruzie. Ze irriteerden steeds meer aan elkaar. Vanalles kwam er in die ruzie uit. Ze hadden ook een break van een maandje. Daarna ging het gelukkig weer aan tussen hun.

Mijn vriend en ik hebben daar en tegen best vaak ruzie. Maar hierdoor houden we juist meer rekening met elkaar. En zullen we ook niet zo snel het idee hebben om het uit te maken als we weer eens ruzie hebben. Maargoed.
Het verschilt in iedere relatie toch. Het is maar net hoe jullie zijn & hoe jullie met elkaar omgaan. Vier maanden is nog niet echt heel lang. Zolang jullie gewoon goed met elkaar kunnen vinden is het toch goed zoals het is.

Rofl

Ruzie hebben, betekent dat je geen idee hebt van hoe je met elkaar overweg kunt. Dat betekent dat je niet weet hoe je dingen moet aankaarten zonder dat de ander boos wordt.
Nu heb ik het wel over vlammende ruzies. Gewone meningsverschillen moeten kunnen natuurlijk, zolang je gewoon niet boos wordt dat je niet over alles hetzelfde denkt.

Je vrienden weten toch niet hoe jullie het hebben?
Me vriend en ik hebben pas na 8 maanden of zo kleine ruzie gehad wat
heeeeel snel weer goed was. Nu ander half jaar samen en pas 1 keer ruzie gehad.
Zo kan het dus ook gewoon!

idd

gooi een bloempot tegen zijn hoofd.als je dan nog geen ruzie krijgt weet ik het niet meer.Dan heb je ruzie en dan blijft je realtie beter in stand.

Oke, ruzie hoort bij het leven, maar dat hoeft toch niet perse? Ik bedoel, als jullie gewoon geen reden hebben om te ruziën, dan hoeft dat later toch ook niet? (behalve als iemand vreemd gaat oid) Mijn moeder en haar vriend zijn nu bijna 6 jaar samen, en ze hebben nog nooit ruzie gehad. (Nee, ook niet stiekem als ik er niet ben, ze houden gewoon ontzettend veel van elkaar en nemen elkaar zoals ze zijn, die kleine dingetjes daar zetten ze zich gewoon over heen)