Geen ruzies

Het is mss heel stom.
Maar ik ben nu 4 maand samen met een jongen en we hebben nog geen ruzie gehad.
Vele zegge da dit ni goed is en da zo’n relatie nooit lang volhouden.
Iemand ervaring?

Ik had mn eerste echte ruzie met mn vriend toen we bijna een halfjaar samen waren.
Ben nu al meer dan 2,5 jaar samen , niks om je zorgen over te maken , denk ik dus :grinning:

Ik kreeg een jaar geen ruzie met mijn vriend. Dat betekent juist dat jullie goed omweg kunnen, like dûh :’'3

Edit: Ok, ik overdrijf. Het was 8 maanden ofzo

Houdt je relatie niet net langer stand als je weinig ruzies hebt? :thinking:
Beetje vreemde redenering.

Nahw tis niet per se slecht als je nog geen ruzie hebt gehad, kan juist een goed teken zijn. Wat belangrijk is, is dat je alles tegen elkaar kan zeggen en open kunt zijn als je iets dwars zit of iets niet leuk vind. Zolang dat gebeurd, zie ik geen probleem… maar houd wel je eigen mening, da’s belangrijk… anders kan het idd een probleem vormen, voor nu: ga lekker door zo en kijk hoe het voor jou goed voelt!

Ik ben meer ongeveer 4,5 jaar samen met mijn vriend en wij hebben ook nog nooit ruzie gehad. Zolang je inderdaad maar wel dingen bespreekt die je irriteren of dwars zitten zie ik het probleem niet.

HET IS OOK NOOIT GOED!
Ja, joh. Ga vooral twijfelen aan je relatie als het zo goed gaat.
pathetic

Ik denk dat het gewoon aan de relatie ligt tussen mensen. Wees blij dat je nog geen ruzie hebt gehad. (:

Inderdaad. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben nu een half jaar samen met mijn vriend en we hebben nog geen ruzie gehad en het gaat prima tussen ons. Mensen moeten niet zo zeiken, laat ze zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.

De ruzies tussen mij en mnvriend begonnen ook ongeveer na een half jaar,
maar zijn nu al 11 maanden samen.

Ik heb veel te vaak ruzie met m’n vriend.
Dan zou ik liever nooit ruzie hebben.
Maar ik wil het sowieso niet uitmaken, zolang de leuke dingen de mindere dingen nog overheersen ben ik hartstikke gelukkig met hem!

ik heb bijna 6 maanden een vriend.
nog nooit ruzie gehad.
ik zou me pas druk maken als ik ruzie had met mn vriend?

‘ooh ruzie is niet erg, het is juist goed voor een relatie’
word volgens mij echt alleen maar als troost gebruikt.

Volgens mij is het alleen maar beter hoor dat je nog geen ruzie hebt gehad. (:

Ruzie kan gebeuren in een relatie maar het is normaal dat het nog niet gebeurt in het begin. Ik ben nu 3 maanden samen en het enige wat we hadden was een kleine woordwisseling. Een keertje ruzie is geen slecht of goed teken : het gebeurt gewoon in een relatie.

Dat ruzie maken een bewijs is van een goede relatie, is echt zo’n fabeltje. Vier maanden is trouwens ook niet zo lang. Als je nu al om de week ruzie hebt, zegt dat genoeg.