Oke,
Eigenlijk weet ik zelf niet goed wat ik hiermee wil bereiken, misschien stiekem toch bevestiging ofzo.
Een paar jaar geleden, had ik een gezellige vriendengroep. Een van die gasten vond ik leuk en met hem heb ik het een en ander meegemaakt. De eerste keren zagen wij elkaar ‘stiekem’ en wisten maar 2 mensen van de groep dat er ‘iets’ speelde. Later wist iedereen het en was de spanning er af of iets. Maar goed daar draait het niet om. Dit alles heeft bij elkaar zo’n jaar geduurd… Nu was het zo dat er in de vriendengroep altijd veel opgeschept, overdreven, geroddeld (en verdraaid!) word.
Zo is er een meisje die het bed gedeeld heeft met alle jongens uit deze vriendengroep (waaronder ook die ‘scharrel’ van mij). Al die verhalen werden in geuren en kleuren verteld. (En zo ging het bij iedereen en elke (bed-)partner van iemand uit de groep). Altijd hoorde je de wildste verhalen over iedereen, zelfs waar ze bij waren. Maar mijn scharrel heeft NOOIT zijn mond open getrokken over mij! Niet achter mijn rug om, niet tegen anderen en niet tegen mij. Niet dat ik wil dat alles over mij gezegd word natuurlijk! Maar wat zou de reden van hem kunnen zijn om over mij WEL zijn mond te houden?
Oke, ik voel me best stom, maar wat zou dit kunnen betekenen? Altijd heeft hij de grootste praatjes over alles en iedereen opscheppen, roddelen (ook rot-verhalen/streken)…