Geen relatie, alleen flirten

Hey girls,
ik zat te denken… ik ben al een weekje met een jongen aan het “flowen” flirten dus… Als we met paar vrienden afspreken ga ik wel eens op hem liggen en hij op mij, en we prikken elkaar steeds in de zij.Maar ik ken hem al best lang en ik ga wel binnenkort samen met wat vrienen en hij, naar een feestje en hij wil met mij zoenen en ik ook met hem… maar ik wil eigenlijk geen relatie, ben het hele relatiegebeuren helemaal zat… dus mijn vraag: hoe kan ik een jongen uitleggen dat ik hem wel leuk vind en met m wil zoenen, flirten enzo… maar geen verkering wil?
ooh en ik ben 14 jaar en hij ook…
alvast bedankt !xx

je bent 14 en bent het relatiegebeuren zat… hoeveel relaties heb je gehad?

Hmm zodra je hem even alleen spreekt zou ik hem gewoon eerlijk zeggen dat je hem een hele leuke jongen vindt, maar geen intenties hebt voor een relatie. dat je meer als friends with benefits wil omgaan? zoiets begrijp ik uit jouw verhaal, dus vrienden blijven met flirten en zoenen etc.

De kans is wel groot dat je als friends with benefits bent, je toch vaak te maken krijgt met hetgeen dat een van de twee wel verliefd wordt op de ander, en dan wordt het vaak awkward. maar je kunt het zeker proberen, dit hoeft niet altijd zo te zijn. Ik zou er in ieder geval niet te lang mee wachten want hij wil uiteindelijk misschien wel een relatie met je en dan wordt het heel awkward om dat te zeggen, denk ik.

yesss hij heeft het zelfde idee erover :slightly_smiling_face:

[quote author=xRijstwafel link=topic=267744.msg272225517#msg272225517 date=1365002104]
je bent 14 en bent het relatiegebeuren zat… hoeveel relaties heb je gehad?

euhm niet veel maar ik vind t zo’n gestress enzo hahah

een relatie zou je juist leuk en fijn moeten vinden…
zo heb je hem niet voor jezelf.
en als je iemand leuk vind, lijkt mij dat je dat toch wel wil…